اخبار اقتصادی

خاوازی گرانی محصولات پروتئینی را به وزارت صمت نسبت داد

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه قیمت گذاری محصولات پروتئینی توسط وزارت صمت صورت می گیرد، اظهار کرد: در خصوص حوزه محصولات پروتئینی قیمت گذاری در این محصولات بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت است .

11 شهریور 1399

عضویت بیش از 9100 نفر از اهالی قلم در صندوق اعتباری هنر

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سید حسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ضمن تبریک 14 تیر روز قلم، گفت: رشد و پیشرفت جوامع بشری مرهون قلم است و نقش اهالی قلم در هویت امروز ما انکارناپذیر است. با وجود مسائل مالی ناشی از...

9 شهریور 1399

پرسپولیس به دنبال شکار شاهین ، تراکتور سوم می گردد؟

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران روز شنبه با انجام سه مسابقه شروع می گردد که در حساس ترین مسابقه در ساعت 21 پرسپولیس میزبان تیم قعر جدولی شاهین شهرداری بوشهر است.

8 شهریور 1399

خبرنگاران استاندار آذربایجان شرقی: رسانه ها بهترین ابزار پیشگیری از فساد اداری و مالی هستند

تبریز -خبرنگاران - استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش پیشروی رسانه ها در اصلاح رفتار جامعه به وسیله برجسته سازی رویکردهای درست و تقبییح رفتارهای ناشایست گفت: جامعه رسانه ای بهترین ابزار پیشگیری از وقوع هر گونه فساد اداری و مالی است.

8 شهریور 1399

سه نقد بر فیلم آخر حاتمی کیا؛ خروج را ببینیم یا نه؟

خبرنگاران: جدیدترین اثر ابراهیم حاتمی کیا با نام خروج به صورت آنلاین به اکران درآمد. خروج تکرار ایده ها و عقاید همیشگی ابراهیم حاتمی کیا در عرصه فیلمسازی است. اثری که روایتگر داستان مرد زخم خورده ای است که برای آرمان های کشورش هزینه داده و حالا خود در...

2 شهریور 1399

نمایشگاه صنایع دستی در بقعه شیخ حیدر مشگین شهر برپا شد

نمایشگاه فرش دستبافت و صنایعدستی با حضور فعالان و صنعتگران حوزه صنایعدستی مشگین شهر در بقعه شیخحیدر برپا شد.

1 شهریور 1399

تکلیف دانش آموزان روستایی بدون گوشی و اینترنت چیست؟

روزنامه همدلی -مظاهر گودرزی: من یک دانش آموز دارم که از یک روستایی به مدرسه ما می آمد که تنها دانش آموز آن روستا بود، یک دختر خانمی بود. از روزی که مدارس برای کرونا تعطیل شد و همه دانش آموز های مدرسه شبانه روزی ما مجبور شدند به روستا های خود برگردند اصلا...

29 مرداد 1399

محمدخانی: در فیفا یک میز برای شکایت های ایران گذاشته اند و ما را مسخره می نمایند، پرسپولیس در نبود بیرانوند به مشکل نمی خورد

ناصر محمدخانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به انتقاد از شرایط حاکم بر فوتبال ایران پرداخت و گفت که در فیفا یک میز برای رسیدگی به شکایت های علیه کشورمان تشکیل داده اند.

29 مرداد 1399

بیشترین تماس ها مربوط به اختلاف های حاد خانوادگی است

معاون بهزیستی استان بوشهر گفت: 70 درصد تماس ها با این اداره کل پس از شیوع کرونا، مربوط به اختلاف های حاد خانوادگی است.

25 مرداد 1399

لاوروف: آمریکا حق تمدید تحریم تسلیحاتی ایران را ندارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه، دولت واشنگتن را به داشتن انگیزه های سیاسی از بابت پافشاری در تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران متهم کرد و از جامعه بین الملل خواست این اقدام را محکوم نمایند.

23 مرداد 1399

4 روش اصلی درمان چاقی و چند هشدار

نایب رئیس و دبیر انجمن تغذیه ایران با اشاره به انواع چاقی و خطرات و عوارض آن، چهارروش اصلی درمان چاقی و بعضی عوارض و هشدارهای آن ها را تشریح کرد.

20 مرداد 1399

دستورات تازه روحانی درباره سهام عدالت

یکصد وچهلمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز سه شنبه به ریاست حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل شد.

17 مرداد 1399

غرقی: نقش جمهوری اسلامی در ناآرامی های آمریکا فقط مخابره خبر بود ، اقدام آمریکا علیه ایران به نعل وارونه تبدیل شده

یک کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه اقدام آمریکا علیه ایران در حقیقت تبدیل به یک نعل وارونه شده است، توضیح داد: ادعا هایی که آمریکایی ها در مورد مسائل حقوق بشری و نژادپرستی در ایران مطرح می کردند مسائلی است که ...

17 مرداد 1399

آنتی بادی گاو؛ سلاح جدید مقابله با کرونا

نتایج بالینی تحقیقات این گروه نشان داد که آنتی بادی تولیدشده توسط گاو ها چهار برابر بهتر از درمان با پلاسما در پیشگیری از ورود این ویروس به سلول ها کارایی دارد.

16 مرداد 1399

سیروس عسگری چهارشنبه صبح در تهران ، تبادل او با فرد دیگری صحت ندارد

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه سیروس عسگری چهارشنبه صبح وارد تهران می گردد، گمانه زنی ها درباره تبادل این دانشمند ایرانی با فرد دیگری را رد کرد.

14 مرداد 1399

عقب نشینی 3 هزار واحدی شاخص کل ، حجم معاملات بورس به 12.6 میلیارد سهم رسید

به گزارش خبرنگاران، پس از آنکه روز گذشته شاخص رشد 35 هزار واحدی را ثبت کرد اما در نیمه معاملات امروز چندان خوش شانس نبود که به فرایند صعودی خود ادامه دهد و در نتیجه با ریزش سه هزار واحدی به کانال 970 هزار و 411 واحد برگشت.

13 مرداد 1399

جزئیات بازگشایی مساجد و ساعت جدید فعالیت پاساژها

حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا با اشاره به فرارسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهارداشت: این هفته، هفته ای است که هم در آن روز رحلت امام خمینی (ره) بزرگوار است، در چهاردهم خرداد و هم روزی است که مردم برای حفظ...

11 مرداد 1399

ترودو: دنیا پس از کرونا تغییر خواهد نمود

نخست وزیر کانادا روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت دنیا پس از کرونا حتی در صورت کشف واکسن آن، تغییر خواهد نمود.

9 مرداد 1399

همسر ستاره آرسنال دستگیر شد!

همسر سئاد کولاسیناچ به جرم ورود غیرقابنونی اسحله به انگلیس موقتا بازداشت شد.

8 مرداد 1399

2 رسالت دانشگاه ها در شکل دهی مشاغل نوظهور پساکرونا

ارتقای مهارت دانش آموختگان دانشگاهی در رشته های موجود و استقرار سریع سازه های آموزشی و پژوهشی مشاغل نوظهور در کشور 2 رسالت تاریخی دانشگاه ها در شکل دهی مشاغل نوظهور عصر پساکروناست.

4 مرداد 1399
تعداد: (68)