5 نمونه کابینت مدرن برای آشپزخانه های امروزی

به گزارش انجمن های سایه، در دکوراسیون آشپزخانه های مدرنی که دارای فضای باز و مرتبط با اتاق نشیمن هستند هیچ فاکتوری به اندازه کابینت نمیتواند در دکوراسیون خانه تاثیرگذار باشد. به همین دلیل طراحی یک کابینت شیک و مناسب با فضای آشپزخانه اهمیت زیادی برای طراحان دکوراسیون داخلی دارد. امروزه با ارائه طرح های نوین و خلاقانه در این زمینه, هیچ نگرانی در مورد انتخاب کابینت برای انواع آشپزخانه وجود ندارد زیرا هر طرح, مدل و جنسی که مد نظر شما باشد در بازار کابینت یافت میشود. در این نوشته ما قصد دارد پنج نمونه کابینت با طراحی مدرن و خاص را به شما معرفی نماید, کابینت های خاصی که قابل استفاده در آشپزخانه های مدرن امروزی میباشند. با ما همراه باشید.

5 نمونه کابینت مدرن برای آشپزخانه های امروزی

مدت زمانی که یک خانم خانه دار در طول عمر خود در آشپزخانه صرف میکند حدود 18 سال است, پس چرا آشپزخانه را به مکانی دوست داشتنی تبدیل نکنیم که حضور در آن لذت بخش باشد؟ به راحتی با کمی وقت و سلیقه میتوان آشپزخانه ای رویایی مانند آشپزخانه زیر در خانه خود داشته باشیم. همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید دیوارپوش این آشپزخانه شامل یک پانل شیشه ای طرح دار است که از رنگ بنفش برای طراحی گل های مات و پررنگ روی آن استفاده شده است. کابینت های کار شده در این آشپزخانه از جنس هایگلاس است و درب آنها بدون نیاز به دستگیره و با حرکت دادن آنها به عقب و جلو باز یا بسته میشوند. علاوه بر کابینت ها که فضایی مناسب برای نگهداری ظروف و مواد غذایی میباشند, وجود جزیره آشپزخانه علاوه بر زیبایی باعث بهینه سازی فضای آشپزخانه نیز شده است.

وقتی آشپزخانه شما در حکم یک نمایشگاه است, کابینت نقش بسزایی در زیبایی آن ایفا میکند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید جزیره مانند ستاره ای در دکوراسیون این آشپزخانه میباشد اما جایزه اسکار به کابینت های ساده و براقی داده میشود که درخششی بی نظیر در فضا ایجاد کرده اند. اگر میخواهید کابینت های ساده را در آشپزخانه خود تعبیه کنید پیشنهاد میشود از یک دیوارپوش بین کابینتی خلاقانه برای جلب توجه استفاده نمائید. از رنگ های روشن و بافت های غیرمعمول برای ایجاد بافت به نمای کابینت الهام گرفته و کابینتی بی نظیر با طرح چوب در آشپزخانه تعبیه کنید. اگر برای ساخت کابینت مرغوب و بافت دار مانند کابینت های زیر بودجه کافی ندارید میتوانید از دیوارپوش بین کابینتی برای جذابیت نمای آشپزخانه استفاده کنید.

آنچه که در اکثر دکوراسیون های داخلی دیده میشود عدم استفاده از قاعده, قانون و اشکال هندسی خاص است. اصولاً طراحی دکوراسیون به نحوی صورت میگیرد که فضایی دنج, آرام و زیبا برای اهالی خانه فراهم کند. اعمال اشکال هندسی مانند لوزی, مثلث, شش ضلعی و … در دکور یک خانه فضایی رسمی ایجاد میکند. اگر میخواهید دکوراسیونی متفاوت در آشپزخانه خود داشته باشید از تصویر زیر الهام گرفته و اشکال هندسی به کار رفته در ساخت کابینت های این آشپزخانه را الگوی خود قرار دهید. آشپزخانه زیر آشپزخانه ای کاملاً هندسی, مرتب و منحصر بفرد است و برای افرادی که طرفدار منطق, اصول و قوانین هستند گزینه ای مناسب محسوب میشود.

برای ایجاد نمایی مدرن و شیک در آشپزخانه میتوانید خطوط شناور را با متریال هایی مانند چوب رنگ روشن و بتن ترکیب نمائید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید دکوراسیون این آشپزخانه بی نظیر است. ترکیب چوب و بتن در ساخت کابینت ایده ای بسیار جالب است که قابل اعمال در آشپزخانه های کوچک و مدرن امروزی میباشد. آشپزخانه زیر نمونه ای جذاب برای معرفی مدل کابینت با خطوط منحنی و ناصاف است که در نوع طراحی خود مدلی بی نظیر محسوب میشود.

به دکوراسیون آشپزخانه زیر توجه کنید. استفاده از کابینت پلی گلاس قرمز در دکوراسیون این آشپزخانه ایده ای بی نظیر است. این کابینت ها نمایی صاف و براق دارند و سطح صیقلی آنها با سطح یخچال, کانتر جزیره و دیوارپوش زیر هود که قابلیت انعکاس نور را دارند هماهنگی دارد. اگر کابینت آشپزخانه را به رنگ قرمز انتخاب میکنید بهتر است از رنگ سیاه, نقره ای و یا سفید در انتخاب سایر اجزا نیز استفاده نمائید.

منبع: ساختمانچی

به "5 نمونه کابینت مدرن برای آشپزخانه های امروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 نمونه کابینت مدرن برای آشپزخانه های امروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید