مقصد های رمانتیک ماه عسل در آسیای 2019

به گزارش انجمن های سایه، نه تنها آسیا تنها بزرگترین قاره در زمین است بلکه بهترین مقصدهای رمانتیک را نیز دارد. از مقصدهای ماه عسل مقرون به صرفه تا پکیج های ماه عسل فوق مجلل، شما همه چیز را برای به تحقق پیوستن آرزویتان در این قاره پیدا خواهید کرد. اگر دنبال گذراندن اوقاتی خوش با شریکتان هستید، اما بودجه تنها باعث می شود از این کار صرف نظر کنید، اینجا یک فرصت برای شما برای بازدید از یکی از بهترین مقاصد ماه عسل در آسیا طبق بودجه شما هست. در اینجا به لیستی از مقاصد ماه عسل برای آنهایی که می خواهند یک سفر مقرون به صرفه داشته باشند، نگاهی بیندازید. با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید

مقصد های رمانتیک ماه عسل در آسیای 2019

ماه عسل در آسیا

ماه عسل در آسیا - ویتنام

ویتنام یک کشور در جنوب شرق آسیا است که به سواحل شگفت انگیز آرام معروف است که رودخانه های خروشان، شهرهای پر هیاهیو دارد. خیلی چیزها برای کشف در این کشور وجود دارد که مطابق با بودجه شماست و یکی از بهترین مکان های ماه عسل خواهد بود.

کارهایی که باید انجام دهید: به عنوان یک زوج در ماه عسل، شما می توانید از بهترین لحظات در کنار یکدیگردر ویتنام لذت ببرید. بعضی از بهترین کارهایی که می توانید در ویتنام انجام دهید شامل خوردن نودل های ویتنامی در یک رستوران، سفر دریایی در دلتای مکونگ، شنا در تونل های کوچی، یا کایاک سواری و یا گشت و گذار با دوچرخه سواری با محلی ها است. ماه عسل در ویتنام

مدت زمان دوره: 6 روز و 5 شب

زمان بازید: ماه سپتامبر و دسامبر

کامبوج

کامبوج یکی دیگر از مناطق مهیج در آسیا است که به زوج های جوان فرصت دوری ازدنیا و لذت بردن از زندگی جدیدشان با بودجه مدنظرشان را می دهد. اینجا یکی از ارزانترین مکان های ماه عسل در دنیا است، جایی که می توانید کمترین مبلغی که تا کنون خرج کرده اید را بپردازید، زیبای طبیعی و زیبایی به ارث برده شده مثل یک آهن ربا مردم را از سراسر دنیا جذب می کند.

کارهایی که باید انجام دهید: اگر می خواهید نوع جدیدی از طبیعت را در ماه عسلتان در جنوب شرقی آسیا کشف کنید، این مکان برای شما یک جای معرکه برای گذراندن بهترین لحظات زندگیتان باهمدیگر می باشد. کامبوج برای شما مناظر زیبایی از دریاچه های چشم نواز، مکان عبادتگاه کامبوج، و معبد بایون به ارمغان می آورد. رزرو هتل در کامبوج

زمان بازدید: ماه اکتبر تا می

ماه عسل در آسیا - سریلانکا

سریلانکا یک جزیره کوچک ملی که به مقصدی کم هزینه برای ماه عسل در آسیا معروف است. سرزمین های پر صخره شامل جنگل های بارانی، حیات وحش و سواحل شگفت انگیز بی سرانجام که آنجا را به مکانی برای تمدد اعصاب و شادی ماه عسل تبدیل کرده است.

کارهایی که باید انجام دهید: مرتفع ترین کوه سریلانکا قله آدم نام دارد و پر از سواحل رنگارنگ، آرام و بی سرانجام که یکی از بهترین جاذبه ها برای زوج های تازه ازدواج کرده است. بهترین مقاصد ماه عسل در دنیا

مدت زمان دوره: بهترین زمان بازدید از سواحل غرب و جنوبی در سریلانکا ماه دسامبر تا مارس است و بهترین موقعیت آب و هوایی را در ساحل شرق از ماه آوریل یا می تا سپتامبر است.

لائوس

لائوس به راستی یکی از رنگارنگ ترین مقاصد ماه عسل در آسیا است. اینجا یک مکان حتمی برای بازدید برای زوج های عاشق بعد از ازدواجشان است. جایی که آنها می توانند سرشار از شور و هیجان با شادی از زندگی جدیدشان لذت ببرند.

کارهایی که باید انجام دهید: با داشتن اهالی خوشرو، لائوس، یک مقصد شگفت انگیز با معابد تاثیر گذار بودایی و زیارتگاه های مختلف، پر از مکان های جالب و باستانی رمز آلودی است که در آنجا جای گرفته اند اینجا مکانی برای یک ماه عسل شاعرانه و آغازی برای شکوفایی عاشقان است.

زمان بازدید: در تمام سال

منبع: مجله دور و نزدیک

به "مقصد های رمانتیک ماه عسل در آسیای 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصد های رمانتیک ماه عسل در آسیای 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید