هیچ گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی نخواهیم داشت

به گزارش انجمن های سایه، همچنین با توجه به سهمیه تعیین شده برای تاکسی ها، هیچ گونه افزایش نرخی در کرایه تاکسی ها وجود نخواهد داشت. بدیهی است در صورت نیاز به سهمیه بیشتر برای تاکسی ها، این امکان وجود دارد که با هماهنگی وزارت محترم کشور و برحسب میزان پیمایش تاکسی ها سهمیه مازاد تعیین شود.

هیچ گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی نخواهیم داشت

به گزارش گروه اجتماعی انجمن های سایه، با تبریک ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت امام جعفرصادق (ع) به اطلاع عموم شهروندان محترم می رساند؛ با توجه به سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین، از روز شنبه 25 آبان ماه تمام سامانه های فعال در حمل و نقل عمومی تهران و حومه شامل خطوط هفت گانه مترو، خطوط تندرو و عادی اتوبوسرانی و همچنین ناوگان تاکسیرانی با حداکثر ظرفیت، آماده خدمت رسانی به مسافران است.

همچنین با توجه به سهمیه تعیین شده برای تاکسی ها، هیچ گونه افزایش نرخی در کرایه تاکسی ها وجود نخواهد داشت. بدیهی است در صورت نیاز به سهمیه بیشتر برای تاکسی ها، این امکان وجود دارد که با هماهنگی وزارت محترم کشور و برحسب میزان پیمایش تاکسی ها سهمیه مازاد تعیین شود.

مدیران و پرسنل شرکت بهره برداری مترو، شرکت واحد اتوبوسرانی، سازمان تاکسیرانی و مسئولان ذی ربط در مناطق 22گانه شهر تهران موظف اند با تمام امکانات و ظرفیت ناوگان، شرایطی ایجاد کنند که سفر های شهروندان با سهولت و آرامش و بدون هرگونه مشکل و تأخیری انجام گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هیچ گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی نخواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی نخواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید