اخبار صنعت

خاوازی گرانی محصولات پروتئینی را به وزارت صمت نسبت داد

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه قیمت گذاری محصولات پروتئینی توسط وزارت صمت صورت می گیرد، اظهار کرد: در خصوص حوزه محصولات پروتئینی قیمت گذاری در این محصولات بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت است .

11 شهریور 1399

پیروزی تراکتور برابر صنعت نفت، سرخ های تبریز به کورس برگشتند

به گزارش خبرنگاران، در یکی از دیدارهای هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز شنبه تیم فوتبال تراکتور در ورزشگاه یادگار امام(ره) میزبان صنعت نفت آبادان بود و پیروز شد این دیدار را با نتیجه 2 بر صفر به سود خود انتها دهد.

9 شهریور 1399

پرسپولیس به دنبال شکار شاهین ، تراکتور سوم می گردد؟

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران روز شنبه با انجام سه مسابقه شروع می گردد که در حساس ترین مسابقه در ساعت 21 پرسپولیس میزبان تیم قعر جدولی شاهین شهرداری بوشهر است.

8 شهریور 1399

اوج گیری شیوع کرونا در انگلیس، پکن همانند ووهان قرنطینه نمی گردد

شواهد گرچه نشان می دهند شیوع کرونا در انگلیس در حال اوج دریافت است، ولی دولت جانسون گفت میخواهد در محدودیت های کرونایی بازنگری کند.

7 شهریور 1399

سه نقد بر فیلم آخر حاتمی کیا؛ خروج را ببینیم یا نه؟

خبرنگاران: جدیدترین اثر ابراهیم حاتمی کیا با نام خروج به صورت آنلاین به اکران درآمد. خروج تکرار ایده ها و عقاید همیشگی ابراهیم حاتمی کیا در عرصه فیلمسازی است. اثری که روایتگر داستان مرد زخم خورده ای است که برای آرمان های کشورش هزینه داده و حالا خود در...

2 شهریور 1399

نمایشگاه صنایع دستی در بقعه شیخ حیدر مشگین شهر برپا شد

نمایشگاه فرش دستبافت و صنایعدستی با حضور فعالان و صنعتگران حوزه صنایعدستی مشگین شهر در بقعه شیخحیدر برپا شد.

1 شهریور 1399

نوری: اگر منابع طبیعی را تخریب کردیم، پولش را دادیم ، برداشت کنندگان غیر مجاز، دغدغه اصلی بهره بردار معدن طلا اندریان

مشاور مدیرعامل شرکت بهره بردار معدن طلای اندریان گفت: ما در اینجا سرجمع 100 هکتار معدن کاری می کنیم و تعرضی به منافع روستائیان ننموده ایم و اینکه ما منابع طبیعی را تخریب نموده ایم، عوارض آن را به دولت پرداخت نموده ایم.

30 مرداد 1399

رونمایی از سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی

سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی به منظور بهبود مدیریت اطلاعات و فرآیند های فعالیت های پژوهشی به صورت مجازی رونمایی شد.

30 مرداد 1399

لوله پلی اتیلن، جایگزین مناسب برای لوله های قدیمی

ساخت لوله پلی اتیلن به اواسط سال 1950 بر می گردد. از آن زمان تا به امروز استفاده از این محصول به واسطه مزایا و تطبیق پذیری آن گسترش یافته و بیش تر از سایر نمونه های دیگر هم چون لوله های آهنی، استیل و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. آن چه که در این مطلب از ما...

28 مرداد 1399

دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی و امیرکبیر تفاهم نامه همکاری امضا کردند

دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی و امیرکبیر تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

27 مرداد 1399

سعادتمند: تا چند روز دیگر باید 16 میلیارد به شفر و بویان بدهیم، کمک کنید تا از کسر امتیاز و سقوط فرار کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فیفا در ایمیلی اعلام کرده است که تنها 5 روز برای پرداخت طلب وینفرد شفر فرصت داریم و باید به او 10 میلیارد تومان بدهیم.

21 مرداد 1399

دستورات تازه روحانی درباره سهام عدالت

یکصد وچهلمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز سه شنبه به ریاست حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل شد.

17 مرداد 1399

سیروس عسگری چهارشنبه صبح در تهران ، تبادل او با فرد دیگری صحت ندارد

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه سیروس عسگری چهارشنبه صبح وارد تهران می گردد، گمانه زنی ها درباره تبادل این دانشمند ایرانی با فرد دیگری را رد کرد.

14 مرداد 1399

مرگ گوشی های سری G ال جی؛ خداحافظی با مجموعه گوشی های نوآورانه

همان طور که احتمالا می دانید، گوشی های سری G شرکت ال جی به آخر خط رسیده اند. پس از هشت نسل و عرضه حدود 30 گوشی مختلف، ال جی در نهایت توسعه سری G را متوقف کرده تا به جای آن ها از سری Velvet رونمایی کند.

6 مرداد 1399

مانند بعضی از باشگاه ها در جابجایی سر و صدا نکردیم

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال فولاد سیرجان که قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با محمدرضا تندروان به عنوان سرمربی این تیم تمدید نموده است، با چالشی جدید روبرو شد. سیرجانی ها با مصطفی وند برای یک فصل قرارداد امضا نموده اند اما این بازیکن اقدام به تمدید...

2 مرداد 1399

انعقاد تفاهم نامه گمرک و وزارت صمت برای معافیت گمرکی ماشین آلات خط فراوری

وزارت صنعت معدن و تجارت و گمرک برای مراحل صدور و اعمال مجوز های معافیت از پرداخت حقوق ورودی برای ماشین آلات و تجهیزات خط فراوری تفاهم نامه منعقد کردند.

1 مرداد 1399

چرا حضور زنان در مشاغل مرتبط با تکنولوژی کم رنگ است؟

سال هاست که زنان دنیا برای ایجاد دنیایی برابر با مردان در زمینه های مختلف ازجمله فرصت های شغلی کوشش می نمایند اما تازه ترین تحقیقات نشان می دهد که هرچند زنان در بعضی بخش ها پیروز این میدان بوده اند اما این موفقیت ها در حوزه تکنولوژی چندان چشمگیر نبوده...

21 تیر 1399

2 طرز تهیه رولت خامه ای شکلاتی و ساده به سبک قنادی

رولت خامه ای از جمله قدیمی ترین شیرینی های ویترین قنادی با ریشه های انگلیسی است که به عنوان یک شیرینی خانگی هم به راحتی می توانید در منزل درست کنید. رولت خامه یک دسر ساده و سریع و ارزان برای یک دورهمی عصرانه به عنوان شیرینی خانگی و حتی به عنوان کیک تولد...

7 تیر 1399

شناسایی استانداردهای سایر کشورها توسط مرکز رشد توسعه صادرات و انتقال فناوری

مدیر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به یاری بلاعوض این دانشگاه به فناوران حوزه سلامت تا رسیدن به نمونه اولیه، از اختصاص نخستین دفتر انتقال تکنولوژی به حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تهران اطلاع داد و گفت: استانداردهای...

17 بهمن 1398

تولید سالانه 43 هزار تن گوشت مرغ در اردبیل

خبرنگاران/اردبیل معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اردبیل از تولید تولید سالانه 43 هزار تن گوشت مرغ خبر داد.

13 بهمن 1398
تعداد: (51)