مقالات گردشگری

اوج گیری شیوع کرونا در انگلیس، پکن همانند ووهان قرنطینه نمی گردد

شواهد گرچه نشان می دهند شیوع کرونا در انگلیس در حال اوج دریافت است، ولی دولت جانسون گفت میخواهد در محدودیت های کرونایی بازنگری کند.

7 شهریور 1399

روسیه برای پیاده روی فضایی جهانگرد به فضا می برد

به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، طبق قراردادی که شرکت انرجیا اسپیس راکت (Energia Space Rocket Corporation)روسیه با شرکت آمریکایی اسپیس ادونچر (Space Adventures Inc)امضا کرده در 2023 میلادی دو توریست به ایستگاه فضایی بین المللی سفر می کنند.

4 شهریور 1399

سه نقد بر فیلم آخر حاتمی کیا؛ خروج را ببینیم یا نه؟

خبرنگاران: جدیدترین اثر ابراهیم حاتمی کیا با نام خروج به صورت آنلاین به اکران درآمد. خروج تکرار ایده ها و عقاید همیشگی ابراهیم حاتمی کیا در عرصه فیلمسازی است. اثری که روایتگر داستان مرد زخم خورده ای است که برای آرمان های کشورش هزینه داده و حالا خود در...

2 شهریور 1399

نمایشگاه صنایع دستی در بقعه شیخ حیدر مشگین شهر برپا شد

نمایشگاه فرش دستبافت و صنایعدستی با حضور فعالان و صنعتگران حوزه صنایعدستی مشگین شهر در بقعه شیخحیدر برپا شد.

1 شهریور 1399

آغاز تمرینات تیم فوتبال آنتورپ در غیاب علیرضا بیرانوند

به گزارش خبرنگاران، اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال آنتورپ بلژیک با هدایت ایوان لکو سرمربی جدید این تیم امروز دوشنبه برگزار گشت.

27 مرداد 1399

آمار مبتلایان کرونا در کشور به 182545 نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 2369 مورد جدید کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

25 مرداد 1399

خبرنگاران سفیر ایران در بغداد: اوضاع برای سفر زیارتی به عراق ممکن نیست

بغداد- خبرنگاران- ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی در بغداد روز پنجشنبه در توییتی نوشت که با توجه به بحران کرونا، در مقطع کنونی شرایط برای سفرهای زیارتی عتبات عالیات عراق ممکن نیست.

22 مرداد 1399

تکمیل راستا دسترسی به مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در شهرستان راور

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: جهت دسترسی به مجتمع خدمات رفاهی بین راهی توکلی در شهرستان راور تکمیل می گردد.

20 مرداد 1399

نخست وزیر عراق: عده ای قصد ترور من را داشته اند

نخست وزیر عراق از خنثی سازی طرح ترور او با کوشش نیروهای امنیتی عراق اطلاع داد.

19 مرداد 1399

سیروس عسگری چهارشنبه صبح در تهران ، تبادل او با فرد دیگری صحت ندارد

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه سیروس عسگری چهارشنبه صبح وارد تهران می گردد، گمانه زنی ها درباره تبادل این دانشمند ایرانی با فرد دیگری را رد کرد.

14 مرداد 1399

جزئیات بازگشایی مساجد و ساعت جدید فعالیت پاساژها

حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا با اشاره به فرارسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهارداشت: این هفته، هفته ای است که هم در آن روز رحلت امام خمینی (ره) بزرگوار است، در چهاردهم خرداد و هم روزی است که مردم برای حفظ...

11 مرداد 1399

همسر ستاره آرسنال دستگیر شد!

همسر سئاد کولاسیناچ به جرم ورود غیرقابنونی اسحله به انگلیس موقتا بازداشت شد.

8 مرداد 1399

رونمایی از وصیت نامه تختی در سالروز تاسیس موزه ملی ورزش

نخستین موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک 31 اردیبهشت ماه سال گذشته با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، بعضی نمایندگان مجلس، مقامات ارشد ورزشی، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در محل کمیته ملی المپیک گشایش یافت و امروز (دوشنبه) در نخستین سالروز...

1 مرداد 1399

خبرنگاران 11هزار کیلومتر، روایت تاریخی دیجیتال

تهران- خبرنگاران- سازمان فناوری اطلاعات، وزارت میراث فرهنگی، اپراتورها، پلتفرم ها در همکاری با یکدیگر قرار است 11 هزار کیلومتر روایت تاریخی را به شیوه دیجیتال در دسترس کاربران قرار بدهند؛ این روایت تاریخی از اهواز شروع خواهد شد.

3 تیر 1399

آمادگی مجموعه هتل های جهانگردی برای بازگشایی در شرایط کرونایی

خبرنگاران/سمنان مدیرعامل و نائب رئیس هتل های جهانگردی و ایرانگردی از آمادگی هتل های تحت پوشش این مجموعه برای پذیرش میهمانان و گردشگران با رعایت موازین بهداشتی و پروتکل های بهداشتی اطلاع داد.

1 تیر 1399

آشنایی با رمان های اشرافی جین آستین

مجله دیجی کالا - مهسا علی طلب: کتاب های جین آستین را اگر نخوانده باشید فیلم غرور و تعصب را با بازی درخشان کایرا نایتلی دیده اید که رمانش را آستین به نگارش درآورده است. رمان های جین آستین را با ویژگی های زنانه شان می شناسیم. او ماجرا های رمانتیک در میان نجیب...

18 بهمن 1398

واگذاری90درصد فعالیت های بهزیستی به خیران

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل سازمان بهزیستی کشور گفت: 90درصد فعالیت های سازمان بهزیستی اعم از مراکز نگهداری که تحت پوشش این سازمان بودند به خیران واگذار شده است.

11 بهمن 1398

ازسرگیری کشمکش امارات و عربستان در جنوب یمن؛ این بار در جزیره سقطری

پس از بالا دریافت اختلافات و درگیری های نواب امارات و عربستان در شبوه یمن، این اختلافات در مجمع الجزایر سقطری یمن هم از سر گرفته شده است.

11 بهمن 1398

جَنگ زیرپوستی دولت علیه صداوسیما!

رسانه ملی که با مسائل عدیده اقتصادی دست و پنجه نرم میکند در صورت تصویب بودجه پیشنهادی دولت با مسائل بیشتری روبرو خواهد بود و در اینجا می طلبد نمایندگان مجلس حساسیت بیشتری نسبت به این بودجه داشته باشند.

7 بهمن 1398

ساموئی در یک نگاه

کو سامویی یا جزیره سامویی در تایلند واقع شده است و یکی از مقاصد مهم گردشگری در این کشور به شمار می رود. ساحل چاونگ، باغ بودای پنهان و پارک پارادایز از دیدنی های کو سامویی محسوب می شوند.

1 بهمن 1398
تعداد: (41)