همسر ستاره آرسنال دستگیر شد!

به گزارش انجمن های سایه، همسر سئاد کولاسیناچ به جرم ورود غیرقابنونی اسحله به انگلیس موقتا بازداشت شد.

همسر ستاره آرسنال دستگیر شد!

به گزارش گروه ورزشی انجمن های سایه، حواشی حوادث چند ماه قبل برای مدافع آرسنال تمام نشده است. بلا، همسر سئاد کولاسیناچ بازیکن باشگاه آرسنال به جرم واردات غیر قانونی اسلحه سرد به بریتانیا، در فرودگاه بازداشت شد. او در اعترافات خود مدعی شد برای دفاع از جان همسرش که چند ماه پیش به همراه مسوت اوزیل مورد حمله با چاقو قرار گرفته بوده، اسلحه با خود به همراه داشته است.

البته همسر کولاسیناچ مدعی شد هنگام پرواز از آلمان به سمت انگلیس از کشور مبدا مجوز دریافت کرده بوده است. او همچنین به پلیس گفت که به دولت انگلیس نیز برای اخذ مجوز ایمیل زده و پاسخ را دیرتر از زمان مورد نظر و هنگامی که به سمت این کشور در حال حرکت بود دریافت کرده است.

البته بلا کولاسیناچ بعد از ارائه این ادله به صورت موقت از سوی پلیس فرودگاه لندن آزاد شد، اما اخباری در مورد احتمال صدور حکمی مبنی بر شش ماه حبس به علت ارتکاب به این جرم برای او عنوان شده است. چند ماه قبل تصاویر عجیبی منتشر شد که نشان می داد کولاسیناچ و مسوت اوزیل هنگامیکه به همراه همسران شان در خیابان بودند، مورد هجوم اشرار قرار گرفتند و کولاسیناچ نیز به آنها درگیری فیزیکی پیدا کرده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "همسر ستاره آرسنال دستگیر شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسر ستاره آرسنال دستگیر شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید