غرقی: نقش جمهوری اسلامی در ناآرامی های آمریکا فقط مخابره خبر بود ، اقدام آمریکا علیه ایران به نعل وارونه تبدیل شده

به گزارش انجمن های سایه، یک کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه اقدام آمریکا علیه ایران در حقیقت تبدیل به یک نعل وارونه شده است، توضیح داد: ادعا هایی که آمریکایی ها در مورد مسائل حقوق بشری و نژادپرستی در ایران مطرح می کردند مسائلی است که ...

غرقی: نقش جمهوری اسلامی در ناآرامی های آمریکا فقط مخابره خبر بود ، اقدام آمریکا علیه ایران به نعل وارونه تبدیل شده

مرتضی غرقی، کارشناس مسائل آمریکا در مصاحبه با خبرنگار سیاسی انجمن های سایه، درباره ادعای مشاور امنیت ملی کاخ سفید مبنی بر اینکه در مورد ناآرامی های آمریکا، چین، روسیه و ایران سهیم بودند و جمهوری اسلامی به یقین در آمریکا مشغول فعالیت است، گفت: آنچه امروز در آمریکا رخ داده خشم خفته مردمی است که بعد از ناکامی های دولت در زمینه مهار کرونا و اوج نژادپرستی در آمریکا بروز و ظهور یافته است.

وی ادامه داد: اینکه آمریکایی ها مسائل داخلی خود را به گردن سایر کشور ها می اندازند فرافکنی است این در حالی است که ما مدارک کاملا مستندی داریم که آمریکایی ها در ناآرامی های ایران دست داشتند و اساسا آمریکا سالانه مبغلی معادل 70 میلیون دلار بودجه به صورت علنی به منظور براندازی نظام جمهوری اسلامی در کنگره به تصویب می رساند.

غرقی با بیان اینکه نقش جمهوری اسلامی در ناآرامی های آمریکا فقط مخابره خبر بود، گفت: ما فقط در دنیایی که آمریکایی ها ادعای آزادی رسانه و بیان را در آن دارند اخباری را پخش کردیم که مردم آمریکا روی سایت ها و در فضا های مجازی منتشر نموده بودند.

این کارشناس مسائل آمریکا اضافه نمود: در حقیقت آنچه در فضای فعلی به چشم می خورد این است که آمریکایی ها تاب و تحمل انعکاس واقعیت موجود در آمریکا را ندارند و مقامات آمریکایی در حالی ادعای دخالت ایران در ناآرامی های کشورشان را دارند که خود آن ها بار ها اعلام کردند ما قصد براندازی در ایران داریم.

وی با اشاره به توئیت های اخیر ظریف درباره ضرورت پرداختن به حقوق سیاه پوستان در آمریکا گفت: ما شعار های خود آمریکایی ها را یادآوری می کنیم اینکه حقوق مردم خود را برگردانند و مسئله جدیدی را مطرح نمی کنیم.

غرقی با بیان اینکه اقدام آمریکا علیه ایران در حقیقت تبدیل به یک نعل وارونه شده است، توضیح داد: ادعا هایی که آمریکایی ها در مورد مسائل حقوق بشری و نژادپرستی در ایران مطرح می کردند مسائلی است که امروز مردم آمریکا را به خیابان ها کشانده و شرایط متشنجی در آمریکا رقم زده است.

این کارشناس مسائل آمریکا با اشاره به اینکه فرافکنی آمریکا در متهم کردن ایران، چین و روسیه در حقیقت بیانگر ضعف حکومت آمریکاست، گفت: این ادعا به معنی آن است که ایالات متحده تحت تاثیر کشوری مثل ایران قرار گرفته که از قضا تا چند ماه قبل نقشه نابودی آن را کشیده بود و همین کشور امروز عاملی برای نابودی آمریکایی ها شده این یعنی شکست سیاست های آمریکا و شکست استراتژی امنیتی ایران در براندازی جمهوری اسلامی.

وی در خاتمه با تاکید بر اینکه به فرض محال هم اگر ادعای آمریکا در دخالت ایران در ناآرامی های این کشور صحت داشته باشد، گفت: در این صورت هم اتفاقات اخیر نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی است آنچه آن ها می توانند ادعا نمایند و شاید وجود داشته باشد نوع نگرش جمهوری اسلامی و خیزش انقلابی مردم ایران است که ممکن است به مردم آمریکا منتقل شده باشد، اما ادعای دخالت ایران در امور داخلی ایالات متحده و خط دهی به معترضین ادعایی کذب، پوچ و بی اساس است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "غرقی: نقش جمهوری اسلامی در ناآرامی های آمریکا فقط مخابره خبر بود ، اقدام آمریکا علیه ایران به نعل وارونه تبدیل شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غرقی: نقش جمهوری اسلامی در ناآرامی های آمریکا فقط مخابره خبر بود ، اقدام آمریکا علیه ایران به نعل وارونه تبدیل شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید