تصاویر فاش شده از اتومبیل های جدید شرکت فورد

به گزارش انجمن های سایه، اخیرا تصاویری از دو مدل مورد انتظار شرکت فورد که قرار بود در اواخر ماه جاری معرفی شوند به صورت غیررسمی منتشر شده است.

تصاویر فاش شده از اتومبیل های جدید شرکت فورد

به گزارش خبرنگار ، چند روز گذشته اتفاق قابل توجهی برای طرفداران خودرو های شرکت فورد به وقوع پیوست. ظاهرا اخیرا یک شخص توانسته است تا تصاویری را از اتومبیل شاسی بلند Ford Bronco به دست آورد و آن ها را در فضای مجازی منتشر کرد. تصاویر نشانگر این اتومبیل شاسی بلند در دو مدل دو در و چهار در هستند. گفتنی است این تصاویر ابتدا در حساب کاربری یک شخص در فیسبوک منتشر شد.

اتومبیل Ford Bronco در فاش شدن تصاویر تنها نبود، در همان روز نیز تصاویری از مدل Ford Bronco Sport منتشر شد، اما این بار عکس های لو رفته از منبع متفاوتی و در حساب کاربری اینستاگرام شخص دیگری انتشار پیدا کرد. گفتنی است که این تصاویر در حالی فاش شده اند که هنوز چند هفته تا زمان معرفی رسمی اتومبیل ها از سوی شرکت فورد باقی مانده است.

البته انتظار می رود که معرفی خودروی Ford Bronco در اواخر ماه جاری به جهان و طرفداران شرکت فورد معرفی شود. در حالی که اتومبیل جوان پسندانه تر Ford Bronco Sport باید برای معرفی در آمریکا تا ماه آپریل صبر پیشه کند. با نزدیک تر شدن به زمان معرفی اتومبیل های شرکت فورد خبری از کم شدن شایعات وجود ندارد و در واقع این امر باعث شده تا شایعات افزایش پیدا کنند.

بر اساس اطلاعات غیر رسمی منتشر شده، اتومبیل Ford Bronco به احتمال زیاد از یک موتور 2.3 لیتری توربوشارژ I4 بهره مند خواهد بود و احتمال می رود که یک نمونه هیبریدی نیز از این اتومبیل ساخته شود. همچنین منابع مختلف و تحلیلگران معتقدند که سیستم انتقال قدرت 10 سرعته اتوماتیک مدلی است که انتظار می رود بر روی خودرو قرار گیرد. با این حال برخی معتقدند نمونه ای با سیستم هفت سرعته دستی نیز در گزینه های احتمالی شرکت سازنده قرار داد.

در بین این شایعات، امکان قابل حذف بودن در ها و سقف از همه قابل باورتر به نظر می آند. در حالی که مدل Ford Bronco قرار است از پلتفرم بدنه بر روی قالب برخوردار شود، اما مدل اسپرت این اتومبیل قرار شده تا از ساختار پلتفرمی خودرو های دیگر شرکت فورد بهره مند شود. گفتنی است با این که تصاویر منتشر شده به نظر بسیار معتبر می آیند، اما شرکت فورد از تایید صحت آن ها خودداری کرده و سخنگوی این شرکت درباره موضوع گفته است که آن ها سخنی درباره مشخصات اتومبیل های آینده شرکت به صورت غیر رسمی مطرح نخواهند کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تصاویر فاش شده از اتومبیل های جدید شرکت فورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر فاش شده از اتومبیل های جدید شرکت فورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید