بایکوت تبلیغات در فیس بوک جهانی می گردد

به گزارش انجمن های سایه، سازمان دهندگان کمپین بایکوت تبلیغات در فیس بوک تصمیم دارند شرکت های اروپایی را وادار نمایند به طور جهانی این شرکت را بایکوت نمایند.

بایکوت تبلیغات در فیس بوک جهانی می گردد

فهرست حامیان سازمان دهندگان کمپین بایکوت تبلیغات در فیس بوک به سرعت در حال افزایش است و اکنون بسیاری از شرکت های عظیم خود را آماده می نمایند تا با اقدامی جهانی برای حذف محتوای نفرت پراکنانه به این شبکه اجتماعی فشار وارد نمایند.

کمپین نفرت برای سودآوری را متوقف کنید از شرکت های عظیم در اروپا می خواهد تا تبلیغات در فیس بوک را بایکوت نمایند. کمپین مذکور در ماه جاری شروع شد و بیش از 160 شرکت از جمله وریزون(اپراتور مخابراتی) و آنلیور اعلام کردند تبلیغات در فیس بوک را در ماه جولای متوقف می نمایند.

گروه های حمایت از حقوق مدنی همراه سازمان Free Press and Common Sense این کمپین را پس از مرگ جورج فلوید به دلیل خشونت پلیس آمریکا شروع کردند.

گروه های حمایت از حقوق مدنی معتقدند فیس بوک و شبکه های اجتماعی برای مقابله با نفرت پراکنی و اخبار جعلی اقدامات کافی انجام نمی دهند. درهمین راستا کمپین مذکور تلاشی برای آن است که فیس بوک را وادار کند اقدامات تاثیرگذارتری در این زمینه اتخاذ کند.

در حال حاضر شرکت های عظیم مانند آنلیور و هوندا تبلیغات فیس بوکی خود فقط در آمریکا را متوقف نموده اند. اما این کمپین سعی دارد شرکت ها را وادار کند تبلیغات خود در فیس بوک را به طور جهانی متوقف نمایند.،مهر

بیشتر بخوانیم: فیس بوک 76 میلیون دلار ضرر کرد

منبع: ایران آنلاین

به "بایکوت تبلیغات در فیس بوک جهانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایکوت تبلیغات در فیس بوک جهانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید