ترزگه در راه بازگشت به کالچو

به گزارش انجمن های سایه، خبرنگاران: رسانه های ایتالیایی از تمایل مهاجم فرانسوی پیشین تیم فوتبال یوونتوس برای بازگشت به فوتبال ایتالیا خبر داده اند.

ترزگه در راه بازگشت به کالچو

به گزارش انجمن های سایه، دیوید ترزگه هنوز در حال بررسی پیشنهادی است که به او برای بازگشت به فوتبال ایتالیا داده شده است. باشگاه دسته دومی مودنا اعلام کرده است که به مهاجم فرانسوی اسبق یوونتوس پیشنهاد داده سال های انتهای دوران بازیگری اش را در این تیم سپری کند.

قرارداد یک ساله ترزگه 37 ساله با تیم اف سی پونه هند به انتها رسیده است، تیمی که ترزگل در 9 بازی اش برای آن دو گل به ثمر رسانده است. با این حال ظاهراً مهاجم اسبق تیم ملی فرانسه هنوز به بازنشستگی فکر نمی کند.

باشگاه مودنا با انتشار بیانه ای خاطرنشان کرد که ترزگه از مسئولان مودنا بابت پیشنهادی که به او داده اند، قدردانی کرده است. این موضوع از یک سو و رفاقت او با آنتونیو رئیس باشگاه مودنا که مدیربرنامه های پیشین اش هم بود، سبب شده که حدس هایی در خصوص بازگشت مهاجم پیشین یوونتوس به کالچو صورت بگیرد.

در بیانیه باشگاه مودنا آمده است: ترزگه از بابت آمادگی جسمانی بالای خود که به لطف تمرینات روزمره او در تیم اف سی پونه بوده، ابراز اطمینان کرده است. ترزگه در گفت وگوی خود با کالیندو، اعلام کرده است که هنوز بر سر برخی مسائل شخصی باید مذاکراتی صورت بگیرد.

ترزگه که در 245 بازی خود برای یوونتوس 149 گل زده است، هنوز حرفی در خصوص تصمیم خود برای بازنشستگی نزده است و این احتمال وجود دارد که او برای ادامه دادن به دوران بازیگری اش پیشنهاد باشگاه مودنا را بپذیرد.

منبع: تسنیم

به "ترزگه در راه بازگشت به کالچو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترزگه در راه بازگشت به کالچو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید