آمادگی مجموعه هتل های جهانگردی برای بازگشایی در شرایط کرونایی

به گزارش انجمن های سایه، خبرنگاران/سمنان مدیرعامل و نائب رئیس هتل های جهانگردی و ایرانگردی از آمادگی هتل های تحت پوشش این مجموعه برای پذیرش میهمانان و گردشگران با رعایت موازین بهداشتی و پروتکل های بهداشتی اطلاع داد.

آمادگی مجموعه هتل های جهانگردی برای بازگشایی در شرایط کرونایی

دکتر محمدرضا پوینده، مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در ملاقات با استاندار سمنان اظهار کرد: در حال حاضر همه هتل های تحت پوشش گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی به علت شیوع کرونا در سراسر کشور تعطیل و غیر فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه چهار هتل در استان سمنان نیز تحت مدیریت مجموعه گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی هستند ادامه داد: در حال حاضر این چهار هتل که در شهرهای سمنان، شاهرود، دامغان و بسطام فعالیت می نمایند تعطیل هستند.

وی از آمادگی این هتل ها برای ارائه خدمات اقامتی اطلاع داد و بیان نمود: در صورت تایید ستاد ملی مقابله با کرونا می توان تمهیداتی اندیشید که در بخش اقامتی هتل ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شاهد پذیرش میهمان باشیم .

پوینده با بیان اینکه استان سمنان دارای پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری بسیار فراوانی است که می تواند به عنوان یک مقصد گردشگری پر مخاطب، معرفی گردد اضافه نمود:بخش اقامتی هتل جهانگردی و ایرانگردی شهرستان سمنان به تازگی تجهیز و نوسازی شده است.

وی با اشاره به برنامه های استان سمنان برای تبدیل به یک مقصد گردشگری گفت: گذر از معبر به مقصد گردشگری یک فرآیند خاص و سخت است که نیازمند یک برنامه مدون و راهبردی است.

پوینده با بیان اینکه استان سمنان با تقویت زیر ساخت های گردشگری می تواند به مقصد گردشگران تبدیل گردد به ظرفیت های این استان در حوزه های تاریخی و گردشگری پرداخت و اضافه نمود: بیشترین بازسازی آثار باستانی کشور در یک سال گذشته در استان سمنان به انجام رسیده و این استان که همیشه در بین سه استان نخست کشور بوده در این بخش نیز در شمار استان های سرآمد کشور بوده است.

وی با بیان اینکه با توجه به مقررات وضع شده و شرایط خاص فعلی، جذب سرمایه گذار، کار بسیار سخت و سختی است.به نظر می رسد بر ضرورت معرفی بیشتر جاذبه های گردشگری استان تاکید و اظهار کرد: مسئولان گردشگری استان سمنان می توانند به منظور جلب مخاطبان و گردشگران با در نظر دریافت جامعه هدف در شبکه های استانی کشور به تبلیغ و معرفی جاذبه های خود بپردازند.

وی همچنین با اشاره به بعضی پروژه های ناتمام استان در بخش گردشگری وعده داد: موضوع ایجاد مجموعه گردشگری شهرستان سرخه را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آمادگی مجموعه هتل های جهانگردی برای بازگشایی در شرایط کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی مجموعه هتل های جهانگردی برای بازگشایی در شرایط کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید