سریال و پخش خانگی

توزیع کتب درسی همه دانش آموزان در مدارس از امسال

خبرنگاران/کرمانشاه رئیس اداره تدارکات و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امسال همه دانش آموزان کتب درسی خود را از مدارس دریافت می کنند.

31 مرداد 1399

خبرنگاران اصغر فرهادی و محمدحسین مهدویان مجوز ساخت گرفتند

تهران- خبرنگاران- مجوزهای تازه سازمان سینمایی برای ساخت هشت فیلم سینمایی در حالی صادر شد که شورای ساخت موافقت خود با فعالیت 7 تهیه کننده جدید در سینما و شبکه نمایش خانگی را هم بیان کرد.

23 مرداد 1399

آشنایی با رمان های اشرافی جین آستین

مجله دیجی کالا - مهسا علی طلب: کتاب های جین آستین را اگر نخوانده باشید فیلم غرور و تعصب را با بازی درخشان کایرا نایتلی دیده اید که رمانش را آستین به نگارش درآورده است. رمان های جین آستین را با ویژگی های زنانه شان می شناسیم. او ماجرا های رمانتیک در میان نجیب...

18 بهمن 1398

جَنگ زیرپوستی دولت علیه صداوسیما!

رسانه ملی که با مسائل عدیده اقتصادی دست و پنجه نرم میکند در صورت تصویب بودجه پیشنهادی دولت با مسائل بیشتری روبرو خواهد بود و در اینجا می طلبد نمایندگان مجلس حساسیت بیشتری نسبت به این بودجه داشته باشند.

7 بهمن 1398

سلبریتی هایی که در سال 2019 ازدواج کردند

تا به اینجا در سال 2019 شاهد ازدواج های زیادی درمیان سلبریتی ها بودیم؛ از ازدواج رسمی مثل ازدواج جو جوناس و سوفی ترنر گرفته تا جشن هایی که مراسم عقدشان سال پیش اجرا شده بود. مثل جاستین و هیلی بیبر؛ البته هنوز سال 2019 تمام نشده و می توان انتظار ازدواج های بیشتری...

10 دی 1398