معماری و عمران

لوله پلی اتیلن، جایگزین مناسب برای لوله های قدیمی

ساخت لوله پلی اتیلن به اواسط سال 1950 بر می گردد. از آن زمان تا به امروز استفاده از این محصول به واسطه مزایا و تطبیق پذیری آن گسترش یافته و بیش تر از سایر نمونه های دیگر هم چون لوله های آهنی، استیل و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. آن چه که در این مطلب از ما...

28 مرداد 1399

انعقاد تفاهم نامه گمرک و وزارت صمت برای معافیت گمرکی ماشین آلات خط فراوری

وزارت صنعت معدن و تجارت و گمرک برای مراحل صدور و اعمال مجوز های معافیت از پرداخت حقوق ورودی برای ماشین آلات و تجهیزات خط فراوری تفاهم نامه منعقد کردند.

1 مرداد 1399

آخرین شرایط سرانجام سال تحصیلی و برگزاری امتحانات

محسن حاجی میرزایی در برنامه ای تلویزیونی آخرین شرایط پایان سال تحصیلی، استخدام معلمان حق التدریس، شبکه دانش اموزی شاد و امکان بازگشایی مدارس در برخی استان ها را تشریح کرد.

10 تیر 1399

آمادگی مجموعه هتل های جهانگردی برای بازگشایی در شرایط کرونایی

خبرنگاران/سمنان مدیرعامل و نائب رئیس هتل های جهانگردی و ایرانگردی از آمادگی هتل های تحت پوشش این مجموعه برای پذیرش میهمانان و گردشگران با رعایت موازین بهداشتی و پروتکل های بهداشتی اطلاع داد.

1 تیر 1399

کنعانی مقدم: تندروها رد صلاحیت شده اند، اصلاحات برای مظلوم نمایی راه دیگری را انتخاب کند

دبیرکل حزب سبز گفت: اصلاح طلبان به دنبال مانور سیاسی برای خود هستند، جریان اصلاحات باید راه دیگری را برای مظلوم نمایی انتخاب کند و این قبیل رفتار ها کارکرد خود را از دست داده است.

17 بهمن 1398

کار و خدمت به افراد دارای معلولیت موجب افتخار ما است ، فرایند توسعه کشور باوجود فشار های شدید دشمنان تداوم یافته است

رئیس جمهور گفت: وظیفه ما مهارت آموزی و توانمندسازی افراد دارای معلولیت، ایجاد فرصت برابر برای آنان و مهیا کردن فضایی است که این عزیزان بدون دغدغه و با آرامش به زندگی و فعالیت های اجتماعی خود ادامه دهند.

30 دی 1398

نخست وزیر تونس: کابینه فن سالار تشکیل می دهم

نخست وزیر جدید تونس گفت: کابینه فن سالار تشکیل خواهم داد و حضور زنان در آن قابل توجه خواهد بود.

24 دی 1398

آشنایی با بازار بزرگ تبریز ، قطب تجارت ایران قدیم

شهر دیدنی و زیبای تبریز در تمام تاریخ این سرزمین نقش بسزایی را ایفا کرده و یکی از پیشروترین شهرهای ایران بوده که به سمت مدرن شدن قدم برداشته است. از ستارخان و باقرخان، دو سردار مشهور مشروطه طلب تا مدارس امروزی تاسیس شده به همت رشدیه همگی حکایت از فرهنگ...

18 دی 1398

کاشی کاری سرویس بهداشتی برای دکوراسیون ایدآل

از هنر کاشی کاری برای جلوه دادن و تزیین ساختمان استفاده می­ گردد. کاشی کاری در بیشتر قسمت­ های ساختمان مانند آشپزخانه، حمام و دستشویی کاربرد دارد. یکی از بخش های پرتردد ساختمان، سرویس بهداشتی است که شامل دستشویی و حمام می­ گردد. این بخش از ساختمان در...

18 دی 1398

دکوراسیون مغازه

بعد از این که ویترین مغازه طراحی شد به سراغ طراحی داخلی مغازه می رویم .

14 دی 1398