کرباسچی: شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ماهیتی ندارد

به گزارش انجمن های سایه، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ماهیتی ندارد، گفت: تعریف اصلاح طلبان روی هوا بوده و معلوم نیست که کی به کی است. اگر نمی خواهند در انتخابات شرکت نمایند، ایجاد شورا هم معنایی ندارد.

کرباسچی: شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ماهیتی ندارد

غلامسحین کرباسچی در گفت وگو با انجمن های سایه، درباره آینده شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان پس از استعفای عارف اظهار کرد: شورای سیاستگذاری الان ماهیتی ندارد و معلوم نیست اعضای آن چه کسانی هستند.

وی ادامه داد: تعریف اصلاح طلبان روی هوا است؛ یکی می گوید می خواهیم از ریشه بزنیم و دیگری می گوید می خواهیم اصلاح کنیم و معلوم نیست اصلاح طلبان چه کسانی هستند و می خواهند چه نمایند. شورای عالی سیاستگذاری برای فعالیت در انتخابات ایجاد شد، اما وسط انتخابات گفتند در انتخابات شرکت نمی نمایند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه الان معلوم نیست که کی به کی است، گفت: باید معلوم گردد چه کسانی با چه هدف مشترکی می خواهند شورا ایجاد نمایند. یک شورا در شرایطی ایجاد می گردد که افرادی براساس اهداف مشترک دور هم جمع شوند. اگر نمی خواهند در انتخابات شرکت نمایند، ایجاد شورا هم معنایی ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کرباسچی: شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ماهیتی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرباسچی: شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ماهیتی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید