کنعانی مقدم: تندروها رد صلاحیت شده اند، اصلاحات برای مظلوم نمایی راه دیگری را انتخاب کند

به گزارش انجمن های سایه، دبیرکل حزب سبز گفت: اصلاح طلبان به دنبال مانور سیاسی برای خود هستند، جریان اصلاحات باید راه دیگری را برای مظلوم نمایی انتخاب کند و این قبیل رفتار ها کارکرد خود را از دست داده است.

کنعانی مقدم: تندروها رد صلاحیت شده اند، اصلاحات برای مظلوم نمایی راه دیگری را انتخاب کند

حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز ایران در تبادل نظر با خبرنگار سیاسی انجمن های سایه، پیرامون رد صلاحیت بعضی چهره های جریان اصلاحات گفت: تندروهای جریان های اصلاح طلب و اصولگرا رد صلاحیت شده اند، به خاطر این که جز ایجاد فضای غبار آلود سیاسی نتوانستند کمکی به مشارکت سیاسی مردم داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن یازدهمین دوره انتخابات مجلس، جریان اصلاحات سعی دارد تا شرایط را به سمتی ببرد که پیرامون عملکردشان یک فرار به سمت جلو داشته باشند. اصلاح طلبان با طرح استعفای دولت به دنبال بازسازی افکار عمومی هستند تا از شرایط پاسخگویی به مطالبه گری تغییر شرایط دهند.

فعال سیاسی اصولگرا اضافه نمود: اولویت اول جریان اصولگرا وحدت در اصول است و ائتلاف های انتخاباتی زودگذر و ناپایدار هستند؛ اصولگرایان به جای آنکه به دنبال کسب آرای اکثریت مجلس باشند، باید صندلی اصلی را در جناح های سیاسی بازسازی کند. جریان اصولگرا به دنبال مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس و در مرحله بعد تشکیل مجلس کارآمد، چابک و پیگیر مطالبات مردم است.

وی در مورد اهداف سیاسی چهره های رادیکال اصلاحات برای حضور در انتخابات مجلس، گفت: چهره های رادیکال جریان اصلاح طلب به دنبال یک مانور سیاسی برای تحت فشار قرار دادن شورای نگهبان هستند تا افکار عمومی را قانع کند که بازیگران اصلی جریان اصلاحات نمی توانند در عرصه سیاست وارد شوند. اصلاح طلبان به دنبال مانور سیاسی برای خود هستند، این جریان باید راه دیگری را برای مظلوم نمایی انتخاب کند و این قبیل رفتار ها کارکرد خود را از دست داده است.

کنعانی مقدم گفت: مردم به دنبال راهی برای عبور از بحران هستند و اگر ببینند گفتمان سیاسی اصولگرا، مطالبه گری برای مردم را دنبال می نماید، شاهد استقبال قشر خاکستری از گفتمان اصولگرایی خواهیم بود. اگر گفتمان جریان اصولگرا، همین گفتمان ثابت باشد که آرای خاکستری به سمت جریان اصولگرا سوق پیدا نمی نماید و این دفعه به نظر میاد مردم معنادار رای خواهند داد، نه از لج فلان جریان به فردی دیگری رای بدهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کنعانی مقدم: تندروها رد صلاحیت شده اند، اصلاحات برای مظلوم نمایی راه دیگری را انتخاب کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنعانی مقدم: تندروها رد صلاحیت شده اند، اصلاحات برای مظلوم نمایی راه دیگری را انتخاب کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید