پیرلو بهترین بازیکن و کونته بهترین مربی سری A در سال 2014 شدند

به گزارش انجمن های سایه، خبرنگاران: هافبک ملی پوش یوونتوس و سرمربی پیشین این تیم، به ترتیب به عنوان برترین بازیکن و برترین مربی لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا در سال 2014 معرفی شدند.

پیرلو بهترین بازیکن و کونته بهترین مربی سری A در سال 2014 شدند

به گزارش انجمن های سایه، مراسم معرفی برترین های فوتبال باشگاهی ایتالیا در فصل گذشته شب گذشته (دوشنبه) در شهر میلان برگزار و آندره ا پیرلو، هافبک بازیساز ایتالیایی تیم یوونتوس به عنوان بهترین بازیکن معرفی گردید. انتخاب برترین بازیکن فصل گذشته سری A، با رای گیری از تمامی بازیکنان، مربیان و انجمن های سایه شاغل در حوزه فوتبال ایتالیا صورت می گیرد و این بار نوبت ستاره خط میانی بانوی پیر بود که به عنوان برترین بازیکن لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا معرفی گردد.

پیرلوی 35 ساله فصل گذشته در ثبت سومین قهرمانی متوالی یوونتوس در سری A و همچنین پیشتازی این تیم در کورس کسب اسکودتو در فصل جاری نقش پررنگی داشته است. او یکی از هفت بازیکن یوونتوس بود که در تیم منتخب سری A در سال 2014 قرار گرفته . جان لوئیجی بوفون(به عنوان بهترین دروازه بان سال)، کوادوو آساموا، آندره ا بازراگلی، پل پوگبا، آرتورو ویدال و کارلوس توس دیگر بازیکنان یوونتوسی حاضر در تیم منتخب سری A هستند.

چیرو ایموبیله، مهاجم پیشین تورینو که اکنون برای بورسیا دورتموند توپ می زند و هم تیمی پیشین او متئو دارمیان، گونسالو هیگواین از ناپولی و مهدی بن عطیه از رم سایر بازیکنان تیم منتخب سال سری A هستند.

راهنمایی تیم منتخب سری A در سال 2014 هم بر عهده آنتونیو کونته است که به عنوان برترین مربی فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا معرفی گردید. کونته فصل گذشته سومین قهرمانی متوالی خود را با یوونتوس در سری A کسب کرد و تابستان سال جاری راهنمایی تیم ملی ایتالیا را برعهده گرفت.

منبع: تسنیم

به "پیرلو بهترین بازیکن و کونته بهترین مربی سری A در سال 2014 شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو بهترین بازیکن و کونته بهترین مربی سری A در سال 2014 شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید