یوونتوس و رئال مادرید مذاکرات شان را با اریکسن شروع می نمایند

به گزارش انجمن های سایه، دو باشگاه یوونتوس و رئال مادرید مذاکرات خود برای جذب هافبک دانمارکی تیم فوتبال تاتنهام را شروع می نمایند.

یوونتوس و رئال مادرید مذاکرات شان را با اریکسن شروع می نمایند

به گزارش انجمن های سایه، بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس و روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت، دو باشگاه یوونتوس و رئال مادرید در نظر دارند در ماه ژانویه شانس خود را برای به خدمت دریافت کریستین اریکسن امتحان نمایند که قراردادش در انتها فصل جاری با تاتنهام به انتها می رسد. از آنجایی که این هافبک دانمارکی در انتها فصل بازیکن آزاد به شمار خواهد آمد، در ماه ژانویه می تواند به طور قانونی با باشگاه های دیگر مذاکره کند.

در این بین یوونتوس که پیش از این سابقه خوبی در جذب بازیکنان آزاد از جمله پل پوگبا، آدرین رابیو و آرون رمزی داشته، امیدوار است این بار هم بتواند این هافبک 27 ساله را از تاتنهام به خدمت بگیرد و برای عملی کردن این انتقال فعالیت رسمی خود را شروع خواهد نمود.

این هافبک دانمارکی که در ماه فوریه 28 ساله می گردد، در سال 2013 در ازای 13.5 میلیون یورو از آژاکس به تاتنهام پیوست. او این فصل در 15 بازی که برای اسپرز به میدان رفته 2 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل هم ساخته است.

دو باشگاه پاری سن ژرمن و منچستریونایتد هم شرایط هافبک تاتنهام را زیرنظر دارند، این در حالی است که ژوزه مورینیو، سرمربی جدید اسپرز نسبت به حفظ اریکسن امیدوار است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یوونتوس و رئال مادرید مذاکرات شان را با اریکسن شروع می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس و رئال مادرید مذاکرات شان را با اریکسن شروع می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید