هیچ مدرسه ای در ابهر به علت آنفلوانزا تعطیل نیست

به گزارش انجمن های سایه، خبرنگاران/زنجان رئیس آموزش و پرورش ابهر گفت: هیچ مدرسه ای در ابهر به علت آنفلوانزا تعطیل نیست.

هیچ مدرسه ای در ابهر به علت آنفلوانزا تعطیل نیست

عباس عزیزخانی در گفت وگو با انجمن های سایه، با اشاره به شیوع آنفلوانزا در کشور، بیان نمود: به همین دلیل کلاس های آموزشی با همکاری شبکه بهداشت و درمان در مدارس برگزار می گردد.

وی با اشاره به درخواست های مطرح شده از سوی والدین برای تعطیلی مدارس در فضای مجازی به ویژه کانال های خبری، اظهار کرد: تا به امروز دانش آموزی که مبتلا به آنفلوانزای حاد باشد در مدارس مشاهده نشده و هیچ دانش آموزی در بیمارستان بستری نیست.

این مسئول اضافه نمود: برای آنالیز موضوع تعطیلی مدارس جلسه ای با حضور فرماندار و شبکه بهداشت و درمان برگزار خواهد شد که در صورت احتیاج، تعطیلی مدارس اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به این که اوضاع در مدارس از نظر شیوع آنفلوانزا کاملا رصد می گردد، ادامه داد: آمار دانش آموزان مبتلا شده به صورت روزانه مستمر و مورد پایش قرار می گیرد تا شاهد بروز مشکل نباشیم.

عزیزخانی توضیح داد: به مدیران مدارس بخشنامه شده است تا از نگه داشتن دانش آموزان در فضای سرد برای صبح گاه یا زنگ های ورزش اجتناب نمایند.

رئیس آموزش و پرورش ابهر با تاکید بر این که بدن درد، تب ناگهانی بالای 38 درجه و سرفه از علائم بیماری آنفلوانزا است، توضیح داد: از والدین درخواست می گردد در صورت مشاهده هرگونه از این علائم بلافاصله به پزشک مراجعه نمایند و از فرستادن آنان به مدارس اجتناب نمایند.

عزیزخانی با تاکید بر ضرورت رعایت بهداشت فردی، اظهار کرد: توصیه می گردد دانش آموزان در روز حداقل چندین بار دستان خود را با آب و صابون بشویند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هیچ مدرسه ای در ابهر به علت آنفلوانزا تعطیل نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ مدرسه ای در ابهر به علت آنفلوانزا تعطیل نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید