درس اخلاق مهم ترین دستاورد جام جهانی کشتی

به گزارش انجمن های سایه، خبرنگاران/زنجان استاندار زنجان گفت: مهم ترین دستاورد رقابت های جام جهانی کشتی در کرمانشاه، درس اخلاق بود که مردم ایران به جهان آموخت.

درس اخلاق مهم ترین دستاورد جام جهانی کشتی

به گزارش انجمن های سایه، اسدالله درویش امیری شامگاه امروز در ملاقات با میثم نصیری کشتی گیر زنجانی اعزامی به رقابت های جام جهانی و جمعی از مسئولان ورزشی استان و اهالی کشتی زنجان، بزرگ ترین دستاورد رقابت های جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه را منش پهلوانی ورزشکاران و رفتار متمدنانه مردم ایران به جهانیان بود، اضافه نمود: مردم ما در این رقابت ها نشان دادن که از فرهنگ و تمدن غنی در جهان برخوردارند.

وی با اشاره به این که خوشبختانه امروز در ایران اسلامی از وجود جوانان بااستعداد در عرصه ورزش بهره می بریم، توضیح داد: بی تردید پیروزیت تیم کشتی آزاد ایران در رقابت های جام جهانی، یکی از شیرین ترین و دلچسب ترین بردهای تاریخ ورزش ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد: شیرینی این برد زمانی دوچندان شد که ایران با آمریکا در ملاقات فینال روبه رو و پیروز به شکست حریف خود شد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان، مهمان نوازی ایرانی ها به ویژه استقبال گرم از کاروان ورزشی آمریکا را حاکی از فرهنگ و تمدن غنی و بالای ایرانی ها عنوان و اظهار داشت: این حرکت ایرانی ها در رقابت های جام جهانی کشتی، حاوی پیغام های زیادی بود. مردم ایران به ملت آمریکا پیغام دادند که ملتی هستند با تمدن بیش از هفت هزار سال و همه وجودشان مملو از ادب و فرهنگ است.

درویش امیری با قدردانی از عملکرد درخشان نصیری در رقابت های جام جهانی، به ویژه در ملاقات مقابل حریف آمریکایی، ادامه داد: معتقدیم ورزش زنجان باید به حق خود در جامعه ورزشی برسد، از این رو انتظار ما از مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان زنجان این است که بتواند از عهده مسئولیت سختی که پذیرفته برآید، چون اقناع جامعه ورزشی کار بسیار سختی است.

سیدبیوک موسوی، معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان نیز در ادامه این ملاقات با یادآوری این که ورزشکاران ما در ادوار گذشته ثابت کردند که از توانایی زیادی در رشته های مختلف ورزشی برخوردارند، اضافه نمود: امیدواریم بتوانیم با تأمین زیرساخت ها و امکانات سخت افزاری، شاهد شکوفایی استعدادهای ورزشی در همه رشته ها باشیم که درخشش نصیری در رقابت های جام جهانی کشتی می تواند آغازی برای این پیروزیت ها باشد.

علی جوان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز از آمادگی میثم نصیری برای حضور در چند رویداد پیش رو از جمله بازی های کشورهای اسلامی، بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی و المپیک 2020 توکیو اطلاع داد و گفت: خوشبختانه عملکرد قابل قبول این کشتی گیر ارزنده زنجانی باعث شد که ورزش زنجان بتواند شایستگی های خود را در این آوردگاه جهانی به اثبات برساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "درس اخلاق مهم ترین دستاورد جام جهانی کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درس اخلاق مهم ترین دستاورد جام جهانی کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید