ابزار بازی با عمر باتری پنجاه ساعته تولید شد

به گزارش انجمن های سایه، یکی از شرکت های همکاری کننده با اپل پیروز شده است دسته بازی را تولید کند که عمر باتری آن بیش از پنجاه ساعت است.

ابزار بازی با عمر باتری پنجاه ساعته تولید شد

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری انجمن های سایه از اینگجت، شرکت Nimbus به تازگی نوعی از دسته های مخصوص بازی با تلفن همراه را تولید کرده که از ظرفیت باتری بسیار بالایی برخوردار است. این دسته های بازی که SteelSeries نام دارد قادر است تا 50 ساعت انرژی لازم برای بازی را در خود ذخیره کند.

تا پیش از معرفی دسته های بازی جدید بیشترین عمر باتری برای این دستگاه های الکترونیکی پرکاربرد 40 ساعت بود. یعنی حالا 10 ساعت به ظرفیت این باتری ها افزوده شده است. این دسته ها اگرچه به طور ویژه برای هماهنگی با تلفن های همراه آیفون طراحی شده اند ولی در هنگام بازی با تلویزیون های اپل، رایانه های مک و تبلت های آیپد هم کاربرد دارند و می توان برای بازی کردن از آن ها استفاده کرد.

اپل در پروژه تولید دسته های SteelSeries همکاری نزدیکی با Nimbus داشته و تجربه های خود در حوزه تولید دستگاه های مختلف به کارشناسان این شرکت ارائه کرده است. این دسته ها به طور رسمی معرفی شده و اکنون در فروشگاه های مختلف اپل موجود هستند. علاقه مندان به دنیای بازی های رایانه ای و وسایل جانبی آن می توانند این دسته ها را با قیمت 70 دلار خریداری کنند.

با شیوع بیماری کرونا در کشورهای مختلف دنیا اپل نیز بخش زیادی از درآمدهای خود را از دست داد و حالا با تولید محصولات جدید و سرمایه گذاری روی شرکت های کوچک ولی زود بازده در صدد است تا بار دیگر کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده و کاهش درآمد در ماه های گذشته را تا حد زیادی جبران کند.

کارشناسان فناوری پیش بینی می کنند دسته های بازی SteelSeries به دلیل عمر بالای باتری و توانایی قابل قبول در برقراری ارتباط با محصولات مختلف اپل مورد استقبال مشتریان این شرکت قرار می گیرند. حالا باید منتظر ماند و دید اپل چگونه در کوتاه مدت می تواند روی مشتریان خود تاثیر گذاشته و بار دیگر موفقیتی بزرگ را بدست آورد.

4144/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "ابزار بازی با عمر باتری پنجاه ساعته تولید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابزار بازی با عمر باتری پنجاه ساعته تولید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید