محمدخانی: در فیفا یک میز برای شکایت های ایران گذاشته اند و ما را مسخره می نمایند، پرسپولیس در نبود بیرانوند به مشکل نمی خورد

به گزارش انجمن های سایه، ناصر محمدخانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به انتقاد از شرایط حاکم بر فوتبال ایران پرداخت و گفت که در فیفا یک میز برای رسیدگی به شکایت های علیه کشورمان تشکیل داده اند.

محمدخانی: در فیفا یک میز برای شکایت های ایران گذاشته اند و ما را مسخره می نمایند، پرسپولیس در نبود بیرانوند به مشکل نمی خورد

ناصر محمد خانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی انجمن های سایه, درباره حرف و حدیث های قرارداد فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس و اینکه این مربی برای دریافت کل مبلغ قرادادش شکایت نموده است, گفت: وقتی با یک مربی که برای تیم ملی است, در خارج از کشور قرارداد بسته می گردد, بهتر از این نمی گردد. مگر می گردد یک مربی بدون اینکه اول به ایران بیاید و امکانات و شرایط ما را از نزدیک نبیند, در کشور ثالث قراداد امضا کند؟ این ها (کسانی که با ویلموتس این قرارداد را بسته اند), دل شان برای این پول ها که باید پرداخت گردد نمی سوزد, چون قرار است از بیت المال کم گردد و از جیب خودشان قرار نیست چیزی کم گردد.

وی با اشاره به مبلغ بالای قرارداد مارک ویلموتس خاطر نشان کرد: چرا این قدر دروغ گفته شد؟ ابتدا تاج گفت مبلغ قرارداد ویلموتس خیلی کمتر از قرارداد کی روش است, ولی الان شاهد چیز دیگری هستیم. فدراسیون باید پاسخگو باشد, چون با این ارقامی که اعلام می گردد هنوز باید 100 میلیارد دیگر از بیت المال به ویلموتس داده گردد, آنهم برای یک ماه کار مفید. این اتفاق روی چه حسابی می افتد؟

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اینکه گفته می گردد قرار است بعضی نهاد های نظارتی به این قرارداد ورود نمایند و اینکه آیا او نیز به این قرارداد مشکوک است, گفت: من نمی توانم درباره زد و بند, تبانی یا اینکه بحث سهم درصدی از قرارداد وجود داشته است، حرف بزنم. چون در اصل ماجرا نبوده ام و نمی توانم از بیرون چیزی را قضاوت کنم، ولی وقتی با یک مربی در کشور ثالث قرارداد بسته می گردد, حتماً مسئله ای وجود دارد. خانم ویلموتس وکیل است. قطعاً آنها می دانستند چطور قرارداد را امضا نمایند که کار به اینجا برسد.

محمدخانی در ادامه اشاره نمود: الان در فیفا ما را برای این تعداد پرونده مسخره می نمایند و احتمالاً یک میز فقط برای کار های ایران گذاشته اند. این خیلی بد است که ما با قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی این قدر مشکل داریم. این مسئله فقط برای کشور ماست و در جاهای دیگر با این حجم اتفاق نمی افتد. در کشور های دیگر قرارداد به طوری بسته می گردد که دو طرف ضرر ننمایند، ولی در کشور ما, قرارداد ها طوری است که فقط ما ضرر می کنیم.

وی درباره از سرگیری مسابقات لیگ برتر توضیح داد: لیگ آلمان مدتی است که شروع شده و خدا را شکر مسئله ای هم به وجود نیامده است. امیدوارم لیگ ما هم زودتر برگزار گردد و تکلیف تیم ها تعیین گردد, چون تیم ها 21 بازی انجام داده اند و فقط 9 هفته دیگر باقی مانده است, برای همین حیف است که مسابقات تمام نگردد. باشگاه ها این همه هزینه نموده اند و بازیکنان و مربیان می خواهند نتیجه کوشش خود را ببینید. علاوه بر این بعضی تیم ها به دنبال کسب سهمیه آسیا هستند که اگر کسب نمایند می توانند درآمدزایی هم داشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط این تیم و جدایی احتمالی بیرانوند پیش از شروع بازی ها گفت: پرسپولیس روی کاغذ 80 تا 90 درصد قهرمان است و نگرانی از این بابت وجود ندارد. علاوه بر این رادوشویچ شرایط خوبی دارد و اگر بیرانوند هم نباشد, مشکل خاصی نخواهد بود. او در بازی هایی که فیکس بوده، جواب داده است و من فکر می کنم می تواند از پس این مسئولیت بر بیاید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محمدخانی: در فیفا یک میز برای شکایت های ایران گذاشته اند و ما را مسخره می نمایند، پرسپولیس در نبود بیرانوند به مشکل نمی خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدخانی: در فیفا یک میز برای شکایت های ایران گذاشته اند و ما را مسخره می نمایند، پرسپولیس در نبود بیرانوند به مشکل نمی خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید