صادقیان: باشگاه تراکتور برنامه ای برای قطع همکاری با دنیزلی ندارد

به گزارش انجمن های سایه، عملکرد ضعیف تراکتور در هفته های اخیر باعث نارضایتی طرفداران و کادر مدیریتی این تیم شده است. سرخپوشان تبریزی که در ابتدای فصل با آوردن مصطفی دنیزلی و ادامه خریدهای بزرگ خود قصد داشتند مدعی نخست قهرمانی باشند در بازی های اخیر نتایج ضعیفی کسب کردند تا در خاتمه هفته سیزدهم با دو بازی کمتر، 18 امتیازی شده و در رده هشتم جدول قرار بگیرند.

صادقیان: باشگاه تراکتور برنامه ای برای قطع همکاری با دنیزلی ندارد

تراکتور در چهار بازی آخر خود در لیگ برتر تنها یک امتیاز گرفته تا شایعاتی درباره اخراج سرمربی ترک تبار این تیم منتشر گردد.

با این حال مصطفی دنیزلی باز هم قول قهرمانی می دهد. وی در این باره بارها در نشست های خبری صحبت داشته و اذعان نموده است: من هرگز در دوران مربیگری ام قول قهرمانی نداده ام اما سال جاری قول می دهم تراکتور را قهرمان کنم.

جمله ای که پس از تساوی پنجشنبه گذشته این تیم مقابل شاهین شهرداری بوشهر دیگر خریدار نداشت تا احتمال تغییر در کادر فنی این تیم افزایش پیدا کند.

غلامرضا صادقیان در تبادل نظر با انجمن های سایه، درباره جلسه با مصطفی دنیزلی برای تصمیم گیری در مورد آینده کادرفنی این باشگاه گفت: ما هر روز با هم جلسه داریم. صبح و شب صحبت می کنیم. آقای دنیزلی همکار ماست. مگر می گردد شما با همکارتان که هر روز می بینید جلسه اختصاصی هم داشته باشید؟ من همواره با دنیزلی و سایر عوامل تیم در ارتباط هستم. این بار هم همین رفتار را دارم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره شایعه برکناری دنیزلی اضافه کرد: شب گذشته همین شایعات من را هم از مدیرعاملی باشگاه برکنار نموده بود اما می بینید که اکنون با شما دارم صحبت می کنم. به هر حال شرایط تیم را بطور قطع مثل همواره آنالیز می کنیم تا تصمیم دقیق بگیریم.

وی تاکید نمود: بحث برکناری آقای دنیزلی و انتخاب جانشین را هم تکذیب می کنم. با او صحبت می کنیم تا راه حل خوبی را پیدا کنیم. نتیجه را نیز خیلی زود اعلام می کنیم تا طرفداران فهیم تراکتور در جریان قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "صادقیان: باشگاه تراکتور برنامه ای برای قطع همکاری با دنیزلی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقیان: باشگاه تراکتور برنامه ای برای قطع همکاری با دنیزلی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید