خبرنگاران پرسپولیس با توپ پُر در انتظار آغاز لیگ

به گزارش انجمن های سایه، تهران- خبرنگاران- پرسپولیس در چهار دیدار محبت آمیز خود پیش از آغاز لیگ بهترین نتایج ممکن را کسب کرد تا به نوعی برای رقبای خود خط و نشان بکشد.

خبرنگاران پرسپولیس با توپ پُر در انتظار آغاز لیگ

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی خود در رقابت های لیگ برتر پس از بازگشایی باید روز هشتم تیرماه در چارچوب هفته بیست و دوم به مصاف پیکان برود. این دیدار در ورزشگاه شهدای شهر قدس به انجام خواهد رسید.

شاگردان یحیی گل محمدی با وجود حواشی که در این مدت داشتند توانستند در درون زمین نمایش بسیار خوبی داشته باشند و به بهترین شکل ممکن برای شروع مجدد لیگ آماده شوند. آنها در چهار دیدار محبت آمیز ای که پیش از شروع لیگ انجام دادند به سه برد و یک تساوی رسیدند و باختی را تجربه نکردند. سرخ پوشان هفت گل به ثمر رساندند و تنها یک بار دروازه شان باز شد.

سرخپوشان تهرانی در اولین دیدار مقابل سایپا به تساوی بدون گل رضایت دادند. سپس با تک گل سیامک نعمتی از سد گل گهر سیرجان گذشتند. آنها در سومین دیدار با حساب سه بر صفر از سد تیم دسته اولی خوشه طلایی گذشتند. مهدی عبدی، مهدی ترابی و علی علیپور پیروز شدند در این دیدار گلزنی کنند. چهارمین و آخرین بازی تیم یحیی نیز در برابر شهرخودرو بود که به پیروزی سه بر یک منجر شد. علی علیپور 2 گل زد و امید عالیشاه هم گل بعدی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

پرسپولیس پیش از این چهار بازی محبت آمیز در رقابت های لیگ با یحیی از سد همه رقبا گذشت و تنها یک بار در برابر استقلال با تساوی 2 بر 2 متوقف شد. چهار برد و یک تساوی در این مسابقات رسمی برای پرسپولیس به دست آمد تا حالا آمار یحیی با پرسپولیس در بازی های داخلی هفت برد و 2تساوی باشد. البته این را هم نباید فراموش کنیم که یکی از بردها مقابل سپاهان در حالی رقم خورد که 2 تیم مقابل هم قرار نگرفتند و حکم کمیته انضباطی رجحان تیم تهرانی را رقم زد.

حال باید دید با این آمادگی بالا پرسپولیس در 9 هفته باقی مانده و همچنین در ادامه مسابقات جام حذفی به چه نتایجی دست پیدا می کند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پرسپولیس با توپ پُر در انتظار آغاز لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرسپولیس با توپ پُر در انتظار آغاز لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید