مطرح شدن درخواست استقلال برای حضور در فوتسال در نشست آینده هیئت رئیسه

به گزارش انجمن های سایه، سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت که درخواست باشگاه استقلال برای شرکت در مسابقات فوتسال، در نشست بعدی هیئت رئیسه این سازمان مطرح می گردد.

مطرح شدن درخواست استقلال برای حضور در فوتسال در نشست آینده هیئت رئیسه

آرش جابری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی انجمن های سایه، درباره درخواست باشگاه استقلال برای شرکت در مسابقات لیگ برتر فوتسال گفت: باشگاه استقلال نامه ای به ما ارائه و تقاضای حضور در فوتسال را کرد. این درخواست در نشست بعدی هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال، مطرح خواهد شد. ابتدا باید باری را که روی زمین مانده بلند کنیم و بعد به کارهای دیگر بپردازیم. باید مسابقات این فصل را به پایان برسانیم و سپس با فراغ بال، به رقابت های فصل آینده بپردازیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه پرسپولیس هم چنین درخواستی داشته است یا خیر، گفت: تا به امروز درخواستی از این باشگاه به ما نرسیده است.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال درباره شرایط تیم های لیگ برتر در رده های مختلف توضیح داد: فردا (یکشنبه) درباره لیگ برتر بانوان جلسه داریم. باشگاه های گیتی پسند و مس سونگون که فینالیست های لیگ برتر آقایان هستند، نهایت همکاری را با ما داشتند و تیم های لیگ دسته اول هم نتایج تست کرونای خود را به ما ارائه نکرده اند تا مجوز شروع تمرینات را صادر کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مطرح شدن درخواست استقلال برای حضور در فوتسال در نشست آینده هیئت رئیسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطرح شدن درخواست استقلال برای حضور در فوتسال در نشست آینده هیئت رئیسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید