درخواست رسمی مجلس فرانسه برای بقای تیم قدوس در لوشامپیونه

به گزارش انجمن های سایه، مجلس فرانسه خواهان برگزاری فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال این کشور (لوشامپیونه) با حضور 22 تیم شد.

درخواست رسمی مجلس فرانسه برای بقای تیم قدوس در لوشامپیونه

به گزارش انجمن های سایه و به نقل از روزنامه اکیپ فرانسه، نمایندگان مجلس فرانسه پس از ارسال نامه ماه گذشته به وزیر ورزش این کشور با موضوع برگزاری فصل آینده لوشامپیونه با حضور 22 تیم اکنون نامه مشابهی برای دولت و فدراسیون فوتبال فرانسه فرستادند.

در بخشی از نامه نمایندگان مجلس فرانسه شامل 5 معاون کمیسیون ها و 3 سناتور آمده است: از شما می خواهیم احترام به ارزش های فوتبال و عدالت ورزشی را به همگان نشان دهید. تیم های آمیا و تولوز در این شرایط بحرانی شایسته سقوط به دسته پایین تر نیستند.

در جلسه شورای مدیران و مجمع عمومی لوشامپیونه با طرح پیشنهادی برگزاری فصل آینده این رقابت ها با حضور 22 تیم مخالفت شد. مجمع عمومی فدراسیون فوتبال فرانسه نیز فردا (جمعه) تصمیم نهایی خود را اتخاذ می کند. این فدراسیون تا 5 روز دیگر فرصت دارد پاسخ مکتوب و نهایی اش را به دیوان عالی فرانسه ارجاع دهد. این نهاد ارشد حقوقی فرانسه به دنبال شکایت تیم آمیا خواهان بررسی طرح برگزاری لوشامپیونه با حضور 22 تیم شده بود.

سامان قدوس در تیم آمیا بازی می کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "درخواست رسمی مجلس فرانسه برای بقای تیم قدوس در لوشامپیونه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست رسمی مجلس فرانسه برای بقای تیم قدوس در لوشامپیونه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید