بی برنامگی سرخپوشان تبریزی برای آغاز تمرینات، بلیت بازگشت فقط برای تراکتوری ها وجود ندارد؟

به گزارش انجمن های سایه، باشگاه تراکتور تبریز با وجود آغاز تمرینات بعضی از تیم های لیگ فزونی هنوز هیچ برنامه ای برای آغاز تمرینات ندارد.

بی برنامگی سرخپوشان تبریزی برای آغاز تمرینات، بلیت بازگشت فقط برای تراکتوری ها وجود ندارد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی انجمن های سایه، طبق پروتکل های بهداشتی اعلام شده و با تصمیم سازمان لیگ فوتبال ایران، تیم های لیگ رجحان از تاریخ 3 خرداد ماه و پس از انجام تست های پزشکی می توانند تمرینات خود را شروع نمایند، اتفاقی که هنوز با گذشت شش روز از زمان مشخص شده برای بعضی از تیم ها از جمله تراکتور تبریز رخ نداده است.

تیم تراکتور که قرار بود از هفته گذشته تمرینات خود را طبق برنامه شروع کند، به دلیل مثبت شدن تست کرونای چهار تن از اعضای تیم و با اسرار مدیران باشگاه استارت تمرینات خود را به زمان دیگری موکول کرد تا همچنان یکی از مدعیان لیگ برتر در بلاتکلیفی به سر ببرد.

پس از این اتفاق مدیران باشگاه تراکتور به همراه سه تیم خصوصی دیگرِ لیگ برتر (نساجی، ماشین سازی و شهر خودرو) در نامه ای به وزیر ورزش خواهان لغو مسابقات لیگ برتر شدند و به نوعی تهدید به کناره گیری از لیگ کردند تا مقابل تصمیم سازمان لیگ بایستند و زیربار شروع مسابقات نروند. نامه ای که به گفته مسئولان وزارت ورزش هنوز به دست این نهاد نرسیده است و باید دید چه واکنشی از سوی وزارت نشین ها در پی خواهد داشت.

در هر صورت حالا با گذشت چند روز از شروع تمرینات بعضی از تیم های لیگ رجحان، با وجود منفی شدن نتایج دومین تست کرونایی تیم تراکتور، بازهم مسئولان این تیم تبریزی علاقه ای به شروع تمرینات ندارند و اقدامی برای بازگشت بازیکنان خارجی و اشکان دژاگه که در آلمان به سر می برد، به ایران نکرده اند.

نکته دیگر درباره باشگاه تراکتور بهانه جویی های عجیب برای بازگشت اشکان دژاگه و دو بازیکن خارجی (جفرسون یوری و حمزاویی) به ایران است. در حالی که بعضی از بازیکنان خارجی تیم های لیگ رجحان به تمرینات تیم های شان اضافه شده اند، هنوز خبری از بازگشت بازیکنان تراکتور نیست و به گفته مسئولان این تیم لغو پروازها مانع بازگشت این بازیکنان به ایران شده است. در این شرایط این سؤال پیش می آید که چطور بازیکنان خارجی سایر تیم ها می توانند خود را به ایران برسانند و فقط بازیکنان تراکتور در تهیه بلیت مشکل دارند؟ ضمن اینکه این نکته را هم باید در نظر بگیریم که این بازیکنان پس از بازگشت به ایران باید ابتدا در تست پزشکی و کرونا شرکت نمایند که به این ترتیب زمان زیادی را از دست خواهند داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بی برنامگی سرخپوشان تبریزی برای آغاز تمرینات، بلیت بازگشت فقط برای تراکتوری ها وجود ندارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی برنامگی سرخپوشان تبریزی برای آغاز تمرینات، بلیت بازگشت فقط برای تراکتوری ها وجود ندارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید