تعمیر هزار و 900 واحد مسکونی مددجویان خراسان شمالی در جریان سیل

به گزارش انجمن های سایه، مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی درباره اقدامات کمیته امداد در این استان توضیحاتی داد.

تعمیر هزار و 900 واحد مسکونی مددجویان خراسان شمالی در جریان سیل

به گزارش خبرنگار ، مجید الهی راد مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی در آیین تقدیر از خیرین این استان اظهار کرد: 55 هزار و 840 خانوار و خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند.

او با بیان اینکه این تعداد سهم فراوری ناخالص ملی را شامل می گردد ادامه داد: 23 هزار زن سرپرست خانوار و 6 هزار و 500 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند که ما در ادامه تحصیل به آن ها یاری می کنیم.

الهی راد اضافه کرد: هزار دانشجو تحت پوشش هستند و 6300 یتیم و فرزندم حسنی نیز تحت حمایت کمیته امداد هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه در مجموع 25 هزار حامی در خراسان شمالی کمیته امداد را حمایت می نمایند، گفت: از این تعداد 17 هزار و 500 حامی خارج از خراسان شمالی در این عرصه فعال اند.

الهی راد با بیان اینکه 1400 بیماران خاص و صعب العلاج در خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: به واسطه بارندگی های فروردین ماه سال جاری 3400 مددجو خانه هایشان آسیب و در مرحله 1467 منزل در جریان آسیب دیده اند.

وی با بیان اینکه 975 منزل مسکونی را به مرحله اجرا رساندیم و 50 واحد نیز در حال آماده سازی است ادامه داد: 1900 واحد در جریان تعمیر شدند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه یکی از احتیاج های مهم استان پرداخت جهیزیه برای نوعروسان است ادامه داد: سال گذشته 1600 جهیزیه با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان به نوعروسان ارائه شد و سال جاری تاکنون 600 سری جهیزیه پرداخت شده است که ما برای ادامه همکاری به یاری خیرین احتیاجمندیم.

او ادامه داد: توانمندسازی و به کارگیری مددجویان اشتغال های مهم از برنامه های کمیته امداد است.

الهی راد با بیان اینکه بعضی از افراد با توجه به طرح اشتغال در زمینه های مختلف آموزش دیدند و از تسهیلات استفاده کردند ادامه داد: سال گذشته 2365 طرح اشتغال با اعتبار بالغ بر 70 و 80 میلیارد تومان در خراسان شمالی اجرا شد که سال جاری 155 میلیارد تومان به این بخش تخصیص داده شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تعمیر هزار و 900 واحد مسکونی مددجویان خراسان شمالی در جریان سیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیر هزار و 900 واحد مسکونی مددجویان خراسان شمالی در جریان سیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید