ترودو: دنیا پس از کرونا تغییر خواهد نمود

به گزارش انجمن های سایه، نخست وزیر کانادا روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت دنیا پس از کرونا حتی در صورت کشف واکسن آن، تغییر خواهد نمود.

ترودو: دنیا پس از کرونا تغییر خواهد نمود

به گزارش گروه بین الملل انجمن های سایه، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا روز پنجشنبه گفت کانادایی ها باید قبول نمایند که حتی در صورتی که واکسن ویروس کرونا کشف گردد، دنیا تغییر خواهد نمود.

وی که در جمع انجمن های سایه صحبت می کرد از شهروندان کانادایی خواست تا خود را با معیارهای جدیدی که نیازمند رفتارهای متعادل است تطبیق دهند.

ترودو در ادامه سخنانش گفت: باید درک کنیم که اوضاع در این دنیا حتی پس از انتها شیوع کرونا و حتی پس از کشف واکسن ویروس کووید-19 تغییر خواهد نمود و یکی از آنها، بروز تغییرات در جامعه ما خواهد بود و اصلاحاتی روی خواهد داد.

وی اضافه نمود که تابستان سال جاری مانند تابستان های گذشته نخواهد بود و اگر چه نمی توان مانع از بیرون رفتن مردم شویم اما دولت باید به آنها یاری کند که این موضوع را با امنیت انجام دهند.

این سخنان ترودو در حالی مطرح می گردد که بیشتر ایالت های کانادا محدودیت های اعمال شده به دلیل شیوع ویروس کرونا را متوقف کرد و در راستای از سرگیری بیشتر فعالیت های مالی حرکت می نماید. همچنین با گرم شدن هوا تعداد بیشتری از مردم از منازل خود بیرون آمده اند.

بر اساس آخرین آمار تعداد مبتلایان به کرونا در کانادا حدود 73 هزار نفر و تلفات این ویروس در این کشور حدود 5 هزار و 500 نفر بوده است.

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "ترودو: دنیا پس از کرونا تغییر خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترودو: دنیا پس از کرونا تغییر خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید