اخطار اپل به سارقان محصولات اپل در جریان ناآرامی های آمریکا: رهگیری می شوید!

به گزارش انجمن های سایه، آمریکا در پی قتل جورج فلوید توسط پلیس آمریکا در 25 ماه می در میناپولیس، غرق حرکت های اعتراضی و ناآرامی است. در میان کسانی که صدای عدالت طلبی دارند، فرصت طلبانی هم هستند که دست به تخریب فروشگاه ها و غارت آنها می زنند. در این میان فروشگاه های اپل هم مورد سرقت قرار گرفته اند.

اخطار اپل به سارقان محصولات اپل در جریان ناآرامی های آمریکا: رهگیری می شوید!

به همین خاطر به تازگی، رئیس شرکت اپل-تیم کوک- پیغامی به کارمندان خود فرستاده است. در این پیغام او از جریحه دار شدن روح ملت، ابراز تالم نموده است و از مرگ فلوید و نژادپرستی، انتقاد نموده است.

تیم کوک تصریح نموده که هدف همیشگی اپل این بوده که با فناوری مردم را توانمند کند تا بتوانند دنیای بهتر بسازند و در این راستا کوک گفته که اپل با داشتن کارمندان و مهندسانی از نژادهای مختلف است که قدرت می گیرد و همواره پذیرای همه مردم در فروشگاه های خود بوده است.

اما در عین حال اپل تصمیم گرفته که برای حفظ سلامت کارمندان خود فروشگاه های اپل در آمریکا را ببندد. این در حالی است که متعاقب بیماری کرونا، تازه این فروشگاه ها باز شده بودند.

از سوی دیگر کسانی که محصولات اپل را در روزهای اخیر دزدیده اند، در صورتی که هر یکی از این وسایل را فعال نمایند با استفاده از نرم افزارهای proximity یا سنجش فاصله، مورد رهگیری قرار می گیرند، از آنها خواسته می گردد که اپل را به فروشگاهی که از آن برداشته اند برگردانند. محصول غیرفعال می گردد و به مقامات انتظامی محلی هم موضوع به صورت اتوماتیک اطلاع داده می گردد.

البته گمان می رود که تعداد زیادی از سارقان محصولات اپل از این قضیه آگاه باشند و وسایل سرقتی، اوراق شوند و قطعات آنها در بازار سیاه دست به دست شوند.

منبع: فوربس

منبع: یک پزشک

به "اخطار اپل به سارقان محصولات اپل در جریان ناآرامی های آمریکا: رهگیری می شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخطار اپل به سارقان محصولات اپل در جریان ناآرامی های آمریکا: رهگیری می شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید