بررسی اخراج های گسترده آمازون توسط دولت آمریکا

به گزارش انجمن های سایه به نقل از انگجت، اعضای هیأت ملی روابط کار در آمریکا که یکی از زیرمجموعه های دولت فدرال این کشور محسوب می شود و وظیفه آن کسب اطمینان از اجرای قوانین کار در آمریکا و عدم تحمیل شرایط ناعادلانه به کارگران است، در زمینه تخلفات آمازون در ارتباط با اخراج کارمندان معترض تحقیق می کند.

بررسی اخراج های گسترده آمازون توسط دولت آمریکا

از مدتی قبل تعدادی از کارکنان اخراجی شرکت آمازون در مصاحبه با رسانه ها تاکید کرده بودند علت اخراج آنها سازماندهی اعتراضان کارگری بوده است. همچنین برخی از این افراد تصریح کرده اند به علت شرکت در اعتراض های کارگری اخراج شده اند. برخی از این افراد نیز که اخراج نشده اند جوابگوی سوالاتی برای شناسایی سایر عوامل اعتراض ها بوده اند.

هیأت ملی روابط کار آمریکا تا به حال حاضر نشده بود در مورد تخلفات آمازون تحقیق کند، اما به دنبال درخواست های گسترده کارمندان آمازون به موضوع ورود کرد.

آمازون از سوی کارکنان خود متهم است که سلامت آنها را به خطر انداخته و به رفاه و امنیت کارکنانش بی توجه بوده است. زیرا به قوانین مربوط به فاصله گذاری اجتماعی در ایام شیوع ویروس کرونا بی توجهی کرده است. همچنین این شرکت بدون تعقیب سیاست اعلام هشدار تدریجی به ناگهان مجازات های سختی را بر علیه آنها اعمال می کند. آمازون پیش از این انتقادهای مذکور را رد کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بررسی اخراج های گسترده آمازون توسط دولت آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی اخراج های گسترده آمازون توسط دولت آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید