روانشناسی

نوری: اگر منابع طبیعی را تخریب کردیم، پولش را دادیم ، برداشت کنندگان غیر مجاز، دغدغه اصلی بهره بردار معدن طلا اندریان

مشاور مدیرعامل شرکت بهره بردار معدن طلای اندریان گفت: ما در اینجا سرجمع 100 هکتار معدن کاری می کنیم و تعرضی به منافع روستائیان ننموده ایم و اینکه ما منابع طبیعی را تخریب نموده ایم، عوارض آن را به دولت پرداخت نموده ایم.

30 مرداد 1399

4 روش اصلی درمان چاقی و چند هشدار

نایب رئیس و دبیر انجمن تغذیه ایران با اشاره به انواع چاقی و خطرات و عوارض آن، چهارروش اصلی درمان چاقی و بعضی عوارض و هشدارهای آن ها را تشریح کرد.

20 مرداد 1399

قاتل فشار خون بالا

ایسنا/ سارا فوضی اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که بیماران پرفشاری خون با آن روبه رو هستند، نوسانات فشار خون است به نحوی که شخص دچار کاهش ناگهانی یا افزایش ناگهانی فشار خون می شود در واقع همین نوسانات فشارخون خیلی خطرناکتر از پرفشاری خون مطلق است که باید حتما...

19 مرداد 1399

مرگ گوشی های سری G ال جی؛ خداحافظی با مجموعه گوشی های نوآورانه

همان طور که احتمالا می دانید، گوشی های سری G شرکت ال جی به آخر خط رسیده اند. پس از هشت نسل و عرضه حدود 30 گوشی مختلف، ال جی در نهایت توسعه سری G را متوقف کرده تا به جای آن ها از سری Velvet رونمایی کند.

6 مرداد 1399

چرا از خودم متنفرم و چگونه از این تنفر از خود دست بردارم؟

من از خودم متنفرم فکری است که میان مردم رایج تر از آنچه هست که باید باشد. بسیاری از افراد با احساس تنفر از خود و بی احساسی زندگی می نمایند و متاسفانه این عبارت شما بدترین دشمن خود هستید حقیقت دارد.

3 مرداد 1399

حذف تنوع مدارس مصوبه ای برای خدشه به عدالت آموزشی ، وقتی مجلس قانون گذار، سنگ در چاه می اندازد

مصوبهحذف تنوع مدارس نه تنها در مبانی نظری با چالش های اساسی روبرو است که حتی اجرا کردن آن نیز به عدالت آموزشی خدشه وارد می کند و گویا کنندگان مجلس بجای آنکه ناعدالتی در نظام آموزشی را حل کنند، حواشی را نیز به چالش های این نظام اضافه کردند.

15 دی 1398