هوش مصنوعی

تراشه های هوش مصنوعی خوابیدن یاد گرفتند!

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، شبکه های عصبی مبتنی بر هوش مصنوعی شباهت های زیادی به انسان دارند و تفاوت های آنها با رایانه های سنتی روز به روز در حال افزایش است. از همین رو این شبکه ها نباید توسط انسان ها خاموش و روشن شوند و به علت بهره مندی آنها...

26 مرداد 1399

همکاری ال جی و شرکت مخابرات کره برای کاهش شیوع کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از زد دی نت، دو طرف بر سر فراوری محصولات و خدمات جدید با استفاده از هوش مصنوعی به توافق رسیده اند و امیدوارند بتوانند از این فناوری برای حل بعضی معضلات اجتماعی مهم و از جمله همه گیری بیماری کرونا استفاده نمایند.

24 مرداد 1399

2 رسالت دانشگاه ها در شکل دهی مشاغل نوظهور پساکرونا

ارتقای مهارت دانش آموختگان دانشگاهی در رشته های موجود و استقرار سریع سازه های آموزشی و پژوهشی مشاغل نوظهور در کشور 2 رسالت تاریخی دانشگاه ها در شکل دهی مشاغل نوظهور عصر پساکروناست.

4 مرداد 1399

چرا حضور زنان در مشاغل مرتبط با تکنولوژی کم رنگ است؟

سال هاست که زنان دنیا برای ایجاد دنیایی برابر با مردان در زمینه های مختلف ازجمله فرصت های شغلی کوشش می نمایند اما تازه ترین تحقیقات نشان می دهد که هرچند زنان در بعضی بخش ها پیروز این میدان بوده اند اما این موفقیت ها در حوزه تکنولوژی چندان چشمگیر نبوده...

21 تیر 1399

طراحی سامانه هوشمند تشخیص کرونا در پارک فناوری اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، فناوران پارک علم و فناوری اردبیل با همکاری تیم مشترکی از آلمان و کانادا پیروز به طراحی سامانه ای هوشمند جهت تشخیص کووید 19 در کم ترین زمان بر اساس عکس ریه شدند.

5 تیر 1399

هوش مصنوعی قطعات لگو را مرتب می نماید

یک کاربر یوتیوب با استفاده از هوش مصنوعی دستگاهی ساخته که می تواند قطعات لگو را مرتب کند.

3 بهمن 1398