واکنش عضو هیئت رئیسه مجلس درباره موج استیضاح وزرا ، زنگنه هم استعفا می دهد؟

به گزارش انجمن های سایه، عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: من با آقای زنگنه صحبت کردم و گفتم شنیدم شما می خواهید استعفا دهید اما گفت به حرمت استیضاح کنندگان در جلسه استیضاح حاضر می شوم و استعفا نمی دهم تا لحظه ای که از من بخواهند وظیفه ام را انجام می دهم.

واکنش عضو هیئت رئیسه مجلس درباره موج استیضاح وزرا ، زنگنه هم استعفا می دهد؟

به گزارش انجمن های سایه، بهروز نعمتی عضو هیئت رئیسه مجلس درباره استیضاح وزرا در 3 ماه مانده به انتخابات مجلس به نامه نیوز گفت: فعلا استیضاح زنگنه در دستور کار مجلس است. استیضاح وزیر آموزش و پرورش تازه آمده که طبق آیین نامه برای آنالیز و رسیدگی تحویل کمیسیون مربوطه می گردد. خبر استیضاح وزیر کشور نیز فقط در رسانه ها آمد و هیچ طرحی به دست هیأت رئیسه نرسیده است.

وی درباره انتخاباتی بودن استیضاح زنگنه گفت: معتقدم استیضاح و سئوال حق قانونی نمایندگان است البته یک نکته ای هم اینجا وجود دارد عده ای وقتی در انتخابات مجلس دهم رأی نیاوردند با ایجاد موج تبلیغاتی آغاز به تخریب مجلس دهم تخریب کردند که این مجلس ناکارآمد است. کسی که آگاه ترین فرد در موضوع بنزین بود درباره توقف افزایش قیمت بنزین طرح های دوفوریتی و سه فوریتی داد. خوب وقتی این رفتارها را می بینیم معلوم می گردد که مجموعه ای با نیروهایی که درون و بیرون مجلس دارد می کوشد چنین فضاسازی هایی را انجام دهد اما نمی توان به آن سونامی گفت. البته هرچه به زمان انتخابات مجلس نزدیک می شویم سرعت اقدامات این مجموعه هم بیشتر می گردد.

نعمتی در پاسخ به این سئوال که آیا نمایندگان به دنبال طرح سئوال از رئیس جمهور هستند گفت: مخالف افزایش قیمت بنزین بودم. در جلسات مشترک با دولت و نشست غیرعلنی مجلس نیز مخالفت خودم را رسما اعلام کردم اما وقتی رهبر انقلاب می فرمایند تصمیم سران قوا باید اجرا گردد، رهنمود ایشان باید فصل الخطاب همه قرار گیرد. آقایانی که در موضوعات سیاسی چشم غره می فرایند و درباره ضرورت رعایت دیدگاه های رهبر انقلاب به دیگران تذکر می دهند الان به خودشان تلنگر بزنند که وقتی رهبر معظم انقلاب اعلام نظر فرمودند، آنها نیز دامن زدن به موضوع افزایش قیمت بنزین را ختم نمایند. همه ما الان باید دنبال آن باشیم که عوارض و تبعات افزایش قیمت بنزین را کم کنیم و آلام مردم را تسکین ببخشیم، نه آنکه نمک روی زخم جامعه بپاشیم.

وی درباره نظر زنگنه در زمینه استیضاح نیز گفت: من با آقای زنگنه صحبت کردم و گفتم شنیدم شما می خواهید استعفا دهید ایشان گفت به حرمت استیضاح نمایندگان در جلسه استیضاح حاضر می شوم و استعفا نمی دهم تا لحظه ای که از من بخواهند وظیفه ام را انجام می دهم.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش عضو هیئت رئیسه مجلس درباره موج استیضاح وزرا ، زنگنه هم استعفا می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عضو هیئت رئیسه مجلس درباره موج استیضاح وزرا ، زنگنه هم استعفا می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید