سعادتمند: تا چند روز دیگر باید 16 میلیارد به شفر و بویان بدهیم، کمک کنید تا از کسر امتیاز و سقوط فرار کنیم

به گزارش انجمن های سایه، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فیفا در ایمیلی اعلام کرده است که تنها 5 روز برای پرداخت طلب وینفرد شفر فرصت داریم و باید به او 10 میلیارد تومان بدهیم.

سعادتمند: تا چند روز دیگر باید 16 میلیارد به شفر و بویان بدهیم، کمک کنید تا از کسر امتیاز و سقوط فرار کنیم

به گزارش انجمن های سایه، احمد سعادتمند در گفت وگو با رسانه باشگاه استقلال گفت: ابتدا باید درگذشت پرویز ابوطالب را تسلیت بگویم. ابوطالب یکی از اسطوره ها و بزرگان باشگاه استقلال بود، روحش شاد و یادش گرامی باد. همیشه خاطرنشان کرده ایم که با هواداران صداقت داریم و می خواهیم همه چیز را صادقانه به هواداران بگوییم. از آن جایی که من خودم را با هواداران در همه امور باشگاه و حتی در زمان غم و شادی شریک می دانم، صلاح دانستم دو موضوع بسیار مهم را در اینجا عنوان کنم.

وی افزود: موضوع اول، مطالبات وینفرد شفر است. متأسفانه از فیفا ایمیلی را دریافت کردیم که تا پنج روز آینده باید 550 هزار دلار معادل حدودا 10 میلیارد تومان را به ایشان پرداخت کنیم که اگر با کمی تدبیر در این قضیه برخورد می کردیم، این مبلغ شاید کمتر بود و می شد در موقع خودش پرداخت شود. با توجه به فرصت بسیار کمی که وجود دارد، الان این یک موضوع معضل بزرگی برای باشگاه محسوب می شود. ابتدای کارم در باشگاه استقلال، ضرب العجل پرداخت، سیزدهم فروردین بود که با مذاکراتی که با ایشان داشتیم، تلاش کردیم این موضوع را به تعویق بیندازیم اما به یکباره دیروز این ایمیل از فیفا واصل شد. این مبلغ بدهی یک موضوع مهم است که یک بحران را وارد باشگاه کرده است.

مدیرعامل باشگاه با اشاره به شکایت بویان نایدونف شرح داد: متأسفانه مبلغ نزدیک به 330 هزار دلار معادل 6 میلیارد تومان باید به این بازیکن بدهیم. از سال 97 طی سه نامه به باشگاه استقلال، اقدامی برای پرداخت بویان نشد تا به نوعی به بدهی های باشگاه اضافه شود. این موارد تبعات زیادی برای باشگاه دارد. این تبعات می تواند شامل کسر امتیاز، محرومیت از جابجایی و جرایم سنگین دلاری و ارزی و خدایی نکرده حتی سقوط به دسته های پایین تر باشد. اگر این موارد در زمان خودش انجام می شد و به این شکل جمع نمی شد، به راحتی می شد از پس آن بر آمد، اما ظرف چند روز قریب به یک میلیون دلار اعتبار نیاز داریم، در صورتی که در تلاش بودیم که بخش دیگری از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم که با روحیه بالاتری در مسابقات شرکت کنند.

سعادتمند خاطرنشان کرد: از این موضوع راضی بودیم که قبل از بازی با فولاد می توانیم مبالغی را به بازیکنان پرداختی داشته باشیم و یا در راستای حمایت از پیشکسوتان عزیز اقداماتی داشته باشیم و اقداماتی در خصوص تیم های پایه و تقویت آکادمی داشته باشیم. این موارد به باشگاه تحمیل شده و البته این را به هواداران عزیز بگویم که ما در درجه اول از خدا کمک می گیریم و شک نداریم خداوند به ما کمک می کند. در درجه دوم خواهش می کنم شرکت ها و موسسات حقوقی که به باشگاه استقلال بدهکار هستند، مطالبات باشگاه استقلال را پرداخت کنند.

مدیرعامل استقلال افزود: یک سال، دو سال، سه سال، نتوانستیم مطالبات مان را وصول کنیم، در قالب مذاکره و گفت وگو مجددا از این عزیزان می خواهم که مطالبات باشگاه را پرداخت کنند چون در غیر این صورت مجبوریم که به لحاظ قضایی وارد موارد خاص خودش شویم. از دوستانی که در ماجرای دیاباته به ما کمک کردند، مجددا درخواست می کنم به باشگاه خودشان کمک کنند. از هواداران عزیز کمک مالی نخواهم خواست، اما هر ایده و تفکری که می توانند به ما بدهند را انتظار دارم که به ما این ایده ها را بدهند تا از این بحران خارج شویم. امیدوارم ما هم از این بحران خارج شویم هرچند زمان کمی داریم. شک ندارم خداوند ما را کمک خواهد کرد و با کمک دوستان مان و شما هواداران قطعا از این شرایط خارج خواهیم شد.

وی در پایان گفت: چیزی حدود 17،18 میلیارد تومان باید به یک باره تهیه کنیم تا از این مخمصه ای که از سنوات گذشته به ما وارد شده، خارج شویم. به امید گذر از این بحران، امیدوارم که دعای خیر شما عزیزان همچنان پشت سر این باشگاه باشد تا مرحله به مرحله مسائل را برطرف کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سعادتمند: تا چند روز دیگر باید 16 میلیارد به شفر و بویان بدهیم، کمک کنید تا از کسر امتیاز و سقوط فرار کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند: تا چند روز دیگر باید 16 میلیارد به شفر و بویان بدهیم، کمک کنید تا از کسر امتیاز و سقوط فرار کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید