دانشگاه آزاد کشتی گیر خارجی جذب نخواهد کرد، برپایی اردوی 10 روزه

به گزارش انجمن های سایه، هادی حبیبی در تبادل نظر با خبرنگاران با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای حضور جام باشگاههای دنیا اجرا شده گفت: تیم دانشگاه آزاد اسلامی توانست با کسب عنوان سومی در لیگ برترکشتی آزاد، مجوز حضور در جام باشگاه های دنیا را کسب کند که ما از هم اکنون مشغول برنامه ریزی برای حضوری شایسته در این میدان بین المللی هستیم.

دانشگاه آزاد کشتی گیر خارجی جذب نخواهد کرد، برپایی اردوی 10 روزه

وی اضافه کرد: طبق تقویم اتحادیه دنیای کشتی قرار است مسابقات کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های دنیا طی روزهای 27 تا 29 آذرماه به میزبانی بجنورد برگزار گردد که ما در نظر داریم قبل از حضور در این پیکارها، یک اردوی 10 روزه را برای آماده سازی آزادکاران برگزار کنیم.

سرپرست تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی در مورد جذب کشتی گیر خارجی هم گفت: تیم دانشگاه آزاد به دلیل بحث پرداخت دلاری به کشتی گیران خارجی و بعضی مسائل ترجیح داده تا در جام باشگاه های دنیا از نفرات خارجی استفاده نکند. ضمن اینکه ترکیب قبلی تیم هم حفظ خواهد شد و با همان نفراتی که در لیگ برتر به میدان رفتیم در جام باشگاه های دنیا شرکت خواهیم کرد.

حبیبی در سرانجام خاطر نشان کرد: در مجموع با این هدف در رقابتهای جام باشگاه های دنیا به میدان می رویم که نماینده شایسته ای برای ایران باشیم و در کنار دیگر تیم های ایرانی به نتایج خوبی دست یابیم.

به گزارش انجمن های سایه، تیم های بازاربزرگ ایران، اترک خراسان شمالی و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به عنوان تیمهای اول تا سوم لیگ برتر کشتی سهمیه حضور در جام باشگاه های دنیا را کسب کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دانشگاه آزاد کشتی گیر خارجی جذب نخواهد کرد، برپایی اردوی 10 روزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد کشتی گیر خارجی جذب نخواهد کرد، برپایی اردوی 10 روزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید