ثبت نام 340 نفر در ششمین روز ثبت نام برای نمایندگی مجلس در فرمانداری تهران

به گزارش انجمن های سایه، در ششمین روز ثبت نام انتخابات مجلس شوررای اسلامی 340 نفر برای نمایندگی مردم درحوزه انتخابیه تهران به محل معین شده از سوی فرمانداری مراجعه و ثبت نام کردند .

ثبت نام 340 نفر در ششمین روز ثبت نام برای نمایندگی مجلس در فرمانداری تهران

به گزارش انجمن های سایه، نظام ملکشاهی با حضور در جمع انجمن های سایه با اشاره به جزییات آمار داوطلبان حوزه انتخابیه تهران، اظهار کرد: امروز آدینه در ششمین روز ثبت نام از نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه تهران تا ساعت 17 عصر، 340 نفر نام نویسی نموده اند که از این تعداد 292 نفر مرد و 48 نفر زن هستند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تهران، اضافه کرد: آمار کل داوطلبین حوزه انتخابیه تهران برای نامزدی در انتخابات مجلس یازدهم ، دو هزار و 46 نفر می باشد که از این تعداد هزار و 716 نفر مرد و 338 نفر زن هستند.

وی به آمار داوطلبین مجلس خبرگان اشاره نمود و گفت: امروز اولین روز ثبت نام از داوطلبین انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان بود که تا ساعت 17 عصر امروز در حوزه انتخابیه تهران، 9 نفر برای انتخابات مزبور ثبت نام کردند.

ملکشاهی اظهار داشت: همچنین تا امروز 9 نفر نیز از اقلیت های دینی برای نام نویسی در انتخابات مجلس یازدهم به ستاد ثبت نام فرمانداری تهران مراجعه نموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ثبت نام 340 نفر در ششمین روز ثبت نام برای نمایندگی مجلس در فرمانداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 340 نفر در ششمین روز ثبت نام برای نمایندگی مجلس در فرمانداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید