اخبار مجلس

دولت بلاروس برکنار شد

ایرنا نوشت: الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهوری بلاروس که به واسطه بی اهمیت خواندن کرونا و جدی نگرفتن این ویروس در کشورش شهرتی دو چندان در دنیا پیدا نموده است در اقدام جدید خود دولت این کشور را برکنار کرد.

13 مرداد 1399

انتقاد سناتور آمریکایی از دولت ترامپ بابت اعلام شرایط اضطراری در قبال ایران

یکی از اعضای مجلس سنای آمریکا از ابهام ها در مورد تصمیم دولت کشورش برای اعلام شرایط اضطراری در قبال ایران انتقاد کرد.

8 مرداد 1399

انعقاد تفاهم نامه گمرک و وزارت صمت برای معافیت گمرکی ماشین آلات خط فراوری

وزارت صنعت معدن و تجارت و گمرک برای مراحل صدور و اعمال مجوز های معافیت از پرداخت حقوق ورودی برای ماشین آلات و تجهیزات خط فراوری تفاهم نامه منعقد کردند.

1 مرداد 1399

کمتر از نیمی از آمریکایی ها خواهان عزل ترامپ هستند

نظرسنجی موسسه ایپسوز و خبرگزاری رویترز نشان می دهد کمتر از نیمی از آمریکایی ها خواهان برکناری رئیس جمهور کشورشان بعد از استیضاح او هستند.

17 بهمن 1398

جَنگ زیرپوستی دولت علیه صداوسیما!

رسانه ملی که با مسائل عدیده اقتصادی دست و پنجه نرم میکند در صورت تصویب بودجه پیشنهادی دولت با مسائل بیشتری روبرو خواهد بود و در اینجا می طلبد نمایندگان مجلس حساسیت بیشتری نسبت به این بودجه داشته باشند.

7 بهمن 1398

کار و خدمت به افراد دارای معلولیت موجب افتخار ما است ، فرایند توسعه کشور باوجود فشار های شدید دشمنان تداوم یافته است

رئیس جمهور گفت: وظیفه ما مهارت آموزی و توانمندسازی افراد دارای معلولیت، ایجاد فرصت برابر برای آنان و مهیا کردن فضایی است که این عزیزان بدون دغدغه و با آرامش به زندگی و فعالیت های اجتماعی خود ادامه دهند.

30 دی 1398

لایحه تشکیل سازمان ملی مهاجرت به دولت رسید ، شرایط اقامت پنجساله خارجی ها در ایران

لایحه تشکیل سازمان ملی مهاجرت به منظور ساماندهی امور اتباع و مهاجران خارجی و پناهندگان و برقراری ارتباط مؤثر با نهادها و سازمان های بین المللی از سوی وزارت کشور، تهیه و در دستور کار کمیسیون سیاسی- دفاعی هیات دولت نهاده شد.

22 دی 1398

مخالفت آمریکا با برگزاری انتخابات مجدد در ونزوئلا

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا روز دوشنبه گفت که آمریکا با انتخابات جدید در ونزوئلا در حالی که نیکلاس مادورو رئیس جمهور این کشور همچنان در قدرت است مخالف است.

9 دی 1398