صنایع دستی

نمایشگاه صنایع دستی در بقعه شیخ حیدر مشگین شهر برپا شد

نمایشگاه فرش دستبافت و صنایعدستی با حضور فعالان و صنعتگران حوزه صنایعدستی مشگین شهر در بقعه شیخحیدر برپا شد.

1 شهریور 1399

تکمیل راستا دسترسی به مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در شهرستان راور

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: جهت دسترسی به مجتمع خدمات رفاهی بین راهی توکلی در شهرستان راور تکمیل می گردد.

20 مرداد 1399

خبرنگاران 11هزار کیلومتر، روایت تاریخی دیجیتال

تهران- خبرنگاران- سازمان فناوری اطلاعات، وزارت میراث فرهنگی، اپراتورها، پلتفرم ها در همکاری با یکدیگر قرار است 11 هزار کیلومتر روایت تاریخی را به شیوه دیجیتال در دسترس کاربران قرار بدهند؛ این روایت تاریخی از اهواز شروع خواهد شد.

3 تیر 1399

ساموئی در یک نگاه

کو سامویی یا جزیره سامویی در تایلند واقع شده است و یکی از مقاصد مهم گردشگری در این کشور به شمار می رود. ساحل چاونگ، باغ بودای پنهان و پارک پارادایز از دیدنی های کو سامویی محسوب می شوند.

1 بهمن 1398

افزایش 97درصدی بازدید گردشگران خارجی از موزه های اردبیل در 7 ماه نخست سال جاری

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از افزایش 97/1 درصدی بازدید گردشگران خارجی از موزه های این استان در هفت ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اطلاع داد.

19 دی 1398

نمایشگاه طلا، جواهر، نقره و گوهرسنگ ها در مشهد برگزار می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: ششمین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره و گوهر سنگ ها 4 تا 7 دی ماه سال جاری در مشهد برگزار می شود.

14 دی 1398

زلزله به آثار تاریخی اردبیل آسیبی وارد نکرده است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از عدم ورود آسیب به آثار و ابنیه تاریخی اردبیل به دلیل زلزله خبر داد.

9 دی 1398