نرم افزار و اپلیکیشن

تکلیف دانش آموزان روستایی بدون گوشی و اینترنت چیست؟

روزنامه همدلی -مظاهر گودرزی: من یک دانش آموز دارم که از یک روستایی به مدرسه ما می آمد که تنها دانش آموز آن روستا بود، یک دختر خانمی بود. از روزی که مدارس برای کرونا تعطیل شد و همه دانش آموز های مدرسه شبانه روزی ما مجبور شدند به روستا های خود برگردند اصلا...

29 مرداد 1399

پخش مجازی در حلقه رندان برای سومین نوبت متوالی

محفل در حلقه رندان حوزه هنری به منظور حفظ سلامت مخاطبان در یکصد و شصت و دومین نوبت خود و برای سومین بار متوالی در فضای مجازی برگزار می شود.

18 مرداد 1399

بازی Ghost of Tsushima تابستان سال آینده عرضه می شود

به جرات می توانیم لقب بهترین تریلر و بهترین نمایش مراسم The Game Awards 2019 را به تریلر بازی Ghost of Tsushima بدهیم. تریلر این بازی نه تنها بخش های زیادی از گیم پلی و داستان را به نمایش گذاشت، بلکه محدوده زمانی عرضه بازی را هم تعیین کرد. بازی Ghost of Tsushima قرار است در تابستان...

9 بهمن 1398

بتسدا توسعه بازی کارتی The Elder Scrolls را متوقف کرد

شرکت بازی سازی بتسدا خبر از توقف توسعه بازی کارتی خود داده است. طبق خبری که این شرکت به تازگی گفت، تا آینده ای نامشخص، ادامه ساخت و توسعه بازی The Elder Scrolls: Legends متوقف شده است.

5 بهمن 1398

هوش مصنوعی قطعات لگو را مرتب می نماید

یک کاربر یوتیوب با استفاده از هوش مصنوعی دستگاهی ساخته که می تواند قطعات لگو را مرتب کند.

3 بهمن 1398

همه نوجوان های بی چیز جهان

نیلوفر شهسواریان:این جا، نورها با مخاطب حرف می زنند. صداها قصه می گویند و بازیگر با حرکات و دیالوگ هایش داستان را پیش می برد، اما این نمایش، با بقیه نمایش ها فرق دارد.

28 دی 1398