واگذاری90درصد فعالیت های بهزیستی به خیران

به گزارش انجمن های سایه، مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل سازمان بهزیستی کشور گفت: 90درصد فعالیت های سازمان بهزیستی اعم از مراکز نگهداری که تحت پوشش این سازمان بودند به خیران واگذار شده است.

واگذاری90درصد فعالیت های بهزیستی به خیران

به گزارش گروه اجتماعی انجمن های سایه، محمدرضا کاظم زاده عصرامروز در مراسم افتتاح اولین هتل آپارتمان سالمندان منطقه شمال غرب کشور در مراغه با اعلام این خبرگفت: در حال حاضر 90درصد فعالیت ها به خیرین واگذارشده و تنها 10درصد فعالیت ها را سازمان بهزیستی مدیریت می کند.

وی افزود: سازمان بهزیستی تلاش می کند موضوع یارانه و سیاستگذاری و برنامه های کلان سازمان را مدیریت کند.

کاظم زاده جامعه هدف سازمان بهزیستی را 5 میلیون نفر گفت و گفت: سازمان بهزیستی 165 میلیارد تومان پرداخت مستمری و یارانه متمرکز جامعه هدف را از طریق الکترونیک انجام می دهد. هر وجه پرداختی به جامعه هدف از طریق پرداخت سیستم الکترونیکی است.

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل سازمان بهزیستی کشور در مورد اجرای قانون جامع حمایت از معلولان نیز بیان کرد: اجرای این قانون به دستگاه های اجرایی کشور ابلاغ شده است و دستگاه های دولتی ملزم هستند این قانون را حمایت کنند.

وی شرح داد: در قانون جامع حمایت از معلولان همه موارد به صورت شفاف مطرح شده است، موضوعاتی مانند مناسب سازی محیط، قانون اشتغال 3درصدی معلولان و سایر موارد به خوبی مطرح شده است.

کاظم زاده افتتاح هتل آپارتمان خواجه نصیر مراغه را گام بزرگی در جهت احترام به سالمندان ذکر کرد و گفت: خیرین بزرگوار تلاش می کنند در کنار سازمان بهزیستی تلاش می کنند سالمندان بهترین خدمات را دریافت کنند. سازمان بهزیستی 150مورد فعالیت دارد که یکی از آن ها نگهداری و حمایت از سالمندان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واگذاری90درصد فعالیت های بهزیستی به خیران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری90درصد فعالیت های بهزیستی به خیران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید