غیبت سرپرست تراکتورسازی و سخنرانی دبیرکل جدید AFC

به گزارش انجمن های سایه، سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی به دلیل بعضی امور مربوط به تیم نتوانست برای قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا به مالزی سفر کند.

غیبت سرپرست تراکتورسازی و سخنرانی دبیرکل جدید AFC

به گزارش خبرنگار ورزشی انجمن های سایه، قرعه کشی مسابقات AFC کاپ و لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 در حالی از ساعت 15 امروز (به وقت مالزی) در هتل هیلتون کوالالامپور شروع شده است که نمایندگان باشگاه ها از صبح امروز در کلاس های آموزشی AFC شرکت نموده بودند.

دوره آموزشی AFC از ساعت 9 صبح شروع شد و نمایندگان تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و AFC کاپ در این کلاس ها شرکت کردند.

سرپرستان تیم های سپاهان اصفهان، نفت تهران و ذوب آهن اصفهان برای مراسم قرعه کشی به مالزی سفر نموده اند، اما سرپرست تراکتورسازی برای رسیدگی به امور تیم و تغییرات کادرفنی از سفر به مالزی بازماند. البته مجید عباسی، برادر مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی که مسئول امور بین الملل باشگاه و مدیر رسانه ای تیم در لیگ قهرمانان آسیاست، خود را به مراسم رسانده است.

مراسم با سخنرانی دبیرکل جدید AFC شروع شد. وی ابتدا گزارشی از عملکرد AFC در لیگ قهرمانان آسیا و AFC کاپ در سال 2015 را برای حاضران قرائت کرد و بعد از آن اشاره ای به افزایش جوایز در این فصل داشت.

منبع: تسنیم

به "غیبت سرپرست تراکتورسازی و سخنرانی دبیرکل جدید AFC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت سرپرست تراکتورسازی و سخنرانی دبیرکل جدید AFC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید