رونمایی از سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی

به گزارش انجمن های سایه، سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی به منظور بهبود مدیریت اطلاعات و فرآیند های فعالیت های پژوهشی به صورت مجازی رونمایی شد.

رونمایی از سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی

به گزارش سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی به منظور بهبود مدیریت اطلاعات و فرآیند های فعالیت های پژوهشی به صورت مجازی و با حضور هیئت رئیسه و همکاران این موسسه رونمایی شد.

در آئین رونمایی از این سامانه، نسرین نورشاهی، رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی اظهار کرد: هدف از ایجاد این سامانه استفاده از تکنولوژی روز در امور پژوهشی مؤسسه و ایجاد زیرساخت پژوهشی بومی برای مدیریت فعالیت های علمی و تخصصی مؤسسه است.

او ادامه داد: فواید ایجاد این سامانه، تسریع در فعالیت ها، مستندسازی، گزارش گیری و بهبود فرایند فعالیت های مؤسسه است. راه اندازی این سامانه حاصل خلاقیت و نوآوری همکاران مؤسسه در بخش های مختلف است.

یکپارچگی اطلاعات پژوهشی با سامانه مدیریت اطلاعات

در ادامه رضا منیعی، معاون پژوهشی مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی اظهار کرد: این سامانه به صورت اختصاصی برای مؤسسه طراحی شده است و فرآیندها و مدل ها در آن بومی مؤسسه است.

او گفت: با راه اندازی این سامانه شاهد یکپارچگی اطلاعات پژوهشی خواهیم بود و امکان گزارش گیر ی های مختلف و ارائه به ذی نفعان در کمترین زمان انجام خواهد پذیرفت.

او مبتنی بر وب بودن سامانه، امکان جستجو در اطلاعات پژوهشی، رزومه سازی برای پژوهشگران، گزارش گیری پویا و اطلاع رسانی به روش های مختلف مانند پیغام کوتاه و ایمیل برای هر اقدام به ذی نفعان را از ویژگی های این سامانه بیان نمود.

  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی و دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

لازم به ذکر است راه اندازی این سامانه دارای 5 گام است که تهیه طرح پیشنهادی جهت راه اندازی سامانه گام اول، انتخاب شرکت جهت طراحی و پیاده سازی گام دوم، طراحی سند بومی سازی فعالیت های علمی و تخصصی موسسه گام سوم و تست تمامی زیرسیستم های نرم افزاری و محتوایی و استقرار سامانه گام های چهارم و پنجم بودند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رونمایی از سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید