توزیع کتب درسی همه دانش آموزان در مدارس از امسال

به گزارش انجمن های سایه، خبرنگاران/کرمانشاه رئیس اداره تدارکات و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امسال همه دانش آموزان کتب درسی خود را از مدارس دریافت می کنند.

توزیع کتب درسی همه دانش آموزان در مدارس از امسال

فرهاد فولادی در گفت و گو با انجمن های سایه، با بیان اینکه از امسال تمامی دانش آموزان کتب درسی خود را از مدارس تحویل خواهند گرفت، گفت: هر دانش آموز به دو روش ثبت نام فردی و یا ثبت نام گروهی از طریق مدیران مدارس برای خرید کتب درسی سال تحصیلی جدید اقدام خواهد کرد.

فولادی اضافه کرد: چون خرید اینترنتی کتب درسی منوط به اخذ کد ملی و شش رقم سمت راست سریال شناسنامه دانش آموز است، برای هر دانش آموزی تنها ثبت نام و دریافت یک دوره کتب درسی امکان پذیر خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه دانش آموزان پایه های دوم تا ششم، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم از 24 فروردین تا دوم تیرماه مهلت ثبت نام در سامانه ثبت سفارش کتب درسی را داشتند، گفت: دانش آموزان بقیه پایه های تحصیلی هم از هشتم تیرماه تا نهم شهریور می توانند با مراجعه به سایت https://www.irtextbook.ir/ برای خرید کتب درسی اقدام کنند.

فولادی در ادامه با اشاره به ورود کتب درسی مورد نیاز دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده به استان، گفت: هم اکنون بر اساس پیش بینی های تعداد دانش آموزان استان کتب درسی در انبارهای استان دپو شده و در حال توزیع در سطح مناطق است که از ابتدای شهریور ماه در مدارس توزیع و پس از آن در اختیار دانش اموزان قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: هیچ مسئله ای برای تامین کتب درسی مورد نیاز دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده در استان نداریم.

فولادی در انتها از والدین و مدیران مدارس خواست تا هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام دانش آموزان برای سفارش کتب درسی برای سال تحصیلی آینده اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توزیع کتب درسی همه دانش آموزان در مدارس از امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع کتب درسی همه دانش آموزان در مدارس از امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید